gezocht: oppas voor poezen, honden en paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

romeorowan

gezocht: oppas voor poezen, honden en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 13:59

Wij zijn op zoek naar het liefst vaste mensen die een aantal keren per jaar op onze beestjes komen passen. Wij gaan gemiddeld 2 a 3 maal per jaar een dag of 8 op vakantie.

Het liefst mensen zonder honden. Eventueel meenemen van paard of pony is bespreekbaar.

Wij hebben 4 poezen, 2 honden (boxer en kruising labrador) en 5 paarden/pony's.

Wij kunnen bieden: een prachtige woonboerderij voorzien van alle gemakken, in een bosrijk gebied (drenthe). Achter in het land kom je via een zandpad in het bos. Dus geweldige wandel- en uitrijmogelijkheden. Golfbaan op 5 minuten afstand. Zwembad in de buurt.

De poezen zijn enigszins eenkennig, daarom liever geen drukke kinderen. De honden zijn heel sociaal naar mensen, zeer vriendelijk, maar de boxer is redelijk dominant naar andere honden.
Met de honden hoeft niet gelopen te worden, die krijgen genoeg beweging in het land.

De paarden zijn erg braaf en voor het zwaardere werk kan hulp geregeld worden. Enige kennis over paarden is zeker een pre.

Lijkt dit u wat, maar u hebt zelf wel een hond, dan zou bekeken moeten worden of dit samen gaat met onze poezen en honden.

Hebt u vragen of wilt u reageren, dan hoor ik dat graag!

SETEFURII

Re: gezocht: oppas voor poezen, honden en paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 14:03

ik ben best wel geïntereseerd maar het is te ver.
heb ook ervaring met de 3 diersoorten.
hopelijk vind je wel mensen die wat dichter wonen! Knipoog

Sparky10

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-03-07 18:27

ja tis op zich te doen maar zelf hebben we ook katten en 3 hondjes dus dat gaat helaas niet sorry , hoop dat je iemand vind

_Mir_

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 13:14

In welke periode vallen de vakanties ongeveer?

naiade

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 22:57

Wij passen ook wel eens op maar hebben wel een zoontje van bijna 2 en 2 honden (wel sociaal!)

SillyB

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 02:20

tvp, lijkt me best leuk Haha! ben alleen zonder huisideren oid. Wil er evt. met een vriendin een vakantie van maken. De paarden kunnen gewoon mee op een buitenrit? of is dat niet de bedoeling?

AlexandraM

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 03:00

zelfde hier...en zelfde vraag heb ook intressen en ervaring met het oppassen op hond/kat/paard bij mensen thuis dit al eens gedaan toen ze met vakantie gingen met veulen van paar weekjes oud met moeder en nog aantal paarden op een boerderij alleen dichter bij. heb zelf honden en katten (maar nog iemand woont hier thuis dus die worden verzorgt dan) en paarden zijn mijn alles en heb ook een tijd een "eigen" paard gehad. mvg

madelief88

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 16:20

Het spreekt mij ook erg aan, maar ben wel benieuwd wat voor persoon jullie zoeken, of jullie liever 1 iemand hebben of juist meer dan 1 persoon? Wat er met de paarden etc. moet worden gedaan. Ik heb veel ervaring met honden, poezen en paarden, heb ook mijn eigen paard, een Andalusier van 3,5 jaar.
En ik zou inderdaad ook willen weten rond welke data de vakantie's meestal vallen.
Ik hoop via Pb een antwoord te krijgen.