paardenmelk

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

balance
Moderator Over Paarden

paardenmelk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-03-07 20:01

Ik weet niet of ik hier goed zit bij 'paardenpraat' maar goed, dat hoor ik dan wel. Ik ben op zoek naar iemand in de buurt van Helmond, die een veulen heeft en bereid is de merrie te melken voor iemand die bezig is met een chemokuur en gehoord heeft dat de paardenmelk haar beter zou laten voelen.
De melk is echter te duur voor haar om te kunnen betalen dus ik vroeg me gelijk af of ik hier op Bokt een edele ziel zou kunnen vinden die haar wil uithelpen..... mag ook via PB natuurlijk.

Vie

Re: paardenmelk

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-03-07 23:54

[PP] -> [EA-GZ]

TeeGee

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:35

www.paardenmelkerij.nl
Staat ook prijzen op de site, die vallen wel mee en misschien willen ze wel korting geven.

Gabon

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 18:39

DianneM

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-03-07 21:57

misschien hier op Bokt bij Kraamstal kijken en daar de mensen een PM sturen die redelijk in de buurt wonen?

Verder kan ik je helaas niet helpen, hier wordt het eerste veulen pas in juli geboren..

balance
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-03-07 10:18

Allemaal bedankt voor de reacties hoor. Ik heb een pb gekregen dat die rauwe paardenmelk weleens niet zo goed kan zijn bij de verminderde weerstand tijdens de chemo. Ik heb het doorgegeven, het ging om een vriendin van een vriendin. De keuze is aan haar dus, ze heeft in elk geval ook deze info nu.