Ik ben een spontane,geduldige,klant vriendelijke,eerlijke,betrouwbare jonge meid van 22 jaar en per direct op zoek is naar een baan op een stal/manege (liefste mijn voorkeur een spring/handelstal)
Ik heb 17 jaar ervaring zowel met jonge paarden ook hengsten. Heb opleiding paardensport management gevolgd en heb op 3 tal verschillende handel/springstallen stages gelopen op 1 ervan na 1 jaar stage er blijven werken (heb zo te zien dus een goede referentie altijd achter de hand)
Ik ben absoluut overal toe in staat en ben niet bang voor vieze handen of om mijn handen uit de mouwen te steken ik ben juist een keiharde werkster die graag doorwerkt maar ook op een nette manier alles doet.
Ik heb zelf zz gesprongen bij pony's bij de paarden M geklasseerd en dressuur maar tot L2 (ivm ik niet zo,n dressuur pikkie ben

Ik ben nu ook in bezit van een eigen paard (jonge) hengst van mei 2006.
Ik ben op zoek naar een parttime of fulltime baan,en liefst in/of omgeving van Amsterdam z-o of het moet goed te bereiken zijn met O.V.
Heeft u nog vragen of denkt u het aan te durfen met mij erbij,uiteraard zou ik het ook heel erg top vinden als jij/u net een eigen stal opgezet hebt of van plan bent en hiervoor extra hulp bij wil (want samen sta je altijd sterker dan alleen)
Met vriendelijke groeten,
H.....
P.S: Ben per direct beschikbaar voor onbepaalde tijd.En alleen op zoek naar betaalde baan.