Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
cheyentic schreef:vind van rijs wel goed maar niet met opvullen!! hebben mijn zadel scheef opgevuld die niet meer goed te krijgen was
Binar schreef:cheyentic schreef:vind van rijs wel goed maar niet met opvullen!! hebben mijn zadel scheef opgevuld die niet meer goed te krijgen was
Ja idd dat probleem heb ik ook gehad en wij zullen vast niet de enige zijn!!!
Van Rijs weet het héél mooi te vertellen waarom hij het zadel (bewust) scheef opvult, maar zelfs een da raadt het af om zadel bij hem op te vullen. Van RIjs komt dus niet meer aan mijn zadels![]()
Het heeft me veel geld gekost om mijn zadels weer goed te herstellen (waarvan 1 dus niet meer volledig te herstellen was)
cheyentic schreef:vind van rijs wel goed maar niet met opvullen!! hebben mijn zadel scheef opgevuld die niet meer goed te krijgen was
Bitch schreef:Ook kijkt een goede zadelmaker naar de rug van het paard, en de rijkunsten van de ruiter. Iets wat, volgens mij, niet bij Van Rijs gebeurt, daar je je zadel moet komen brengen?
Bitch schreef:Oke, dat wist ik niet, vandaar ook de voorzichtigheid 'volgens mij' in de zin.
Ineke2 schreef:Bitch schreef:Ook kijkt een goede zadelmaker naar de rug van het paard, en de rijkunsten van de ruiter. Iets wat, volgens mij, niet bij Van Rijs gebeurt, daar je je zadel moet komen brengen?
Dat is niet waar, Van Rijs komt langs, bekijkt het zadel op de rug van het paard zonder ruiter en daarna met ruiter in alle gangen...
Daarna neemt hij het zadel mee en kun je het een dag of 2 later ophalen.