Ik ben op zoek naar iemand die mij ong 1 keer in de 2 weken in het weekend springles kan geven. Het liefst aan huis, als het op loopafstand van mijn stal is, is het geen probleem om er heen te gaan(ik sta op de hogedijk in egmond-binnen). Het gaat mij erom dat ik vooral vertrouwen krijg in het springen, dus niet iemand die gelijk de hoogte in wil. Ik heb al een tijdje springles gehad, maar het vertrouwen blijft een probleem. Wie weet iemand?
Zelf heb ik springles van Frank la Croix en die komt ook aan huis, heb zelf ook niet zoveel zelfvertrouwen met springen en als hij te hoog gaat dan spring het ook niet dus dat weet hij nu.
Komt hij ook voor 1 iemand aan huis? En wat vraagt hij dan per 3 kwartier/uur? Heb je evt een telefoonnummer voor me?
Ik rij een half uur priveles en betaal dan 15 euro, maar ik heb nu al tijdje niet meer gesprongen en ik geloof dat hij zijn prijzen heeft veranderd dus dit is een indicatie. bij ons op stal kwam ie wel maar dan had ie ook 5 lessen achterelkaar dus voor 1 iemand zou je m even moeten bellen (zie PM)