[GZ] Instructeur/trice omg. Noordwijk (Leiden)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Joyce_

[GZ] Instructeur/trice omg. Noordwijk (Leiden)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-03-07 22:16

Hoi!

Een tijdje terug heb ik deze advertentie al geplaatst, maar heb nog steeds nog niet echt iemand gevonden die naar m'n zin is. Lachen Daarom vraag ik het nu nog maar een keer:

Op het moment is mijn verzorgpaard nog niet berijdbaar, hij is kreupel geweest, gekraakt en er stond weer een hoop scheef. Over twee weken mag hij weer onder de man stappen, en kan alles met kleine stapjes weer opgeouwd worden. Omdat ik zelf toch wel wat bang ben dat alles straks door mijn fout misschien wel weer fout gaat, of dat hij weer scheef wordt, wil ik gewoon een fijne instructeur/instructrice die kan helpen met het opbouwen en later weer trainen van Lestertje Lachen

Ik heb sinds begin Januari een startkaart aangevraagd (die dus nog wel een tijdje ongebruikt zal blijven Knipoog ), 1 wedstrijd gereden, en als hij er weer helemaal bovenop is, wil ik daar ook wel weer mee verder gaan.
Verder vinden we springen ook érg leuk. Ik weet niet of het verstandig is om nog te gaan springen, maar als dat gewoon kan, wil ik dat over een tijdje (als hij er weer lekker gaat) ook weer gaan oppakken.

Verder ben ik ook maar een 15-jarig meisje, moet mijn lessen zelf betalen, dus zoek niet iemand die 50 euro per uur vraagt oid Knipoog Ik hoef ook geen GP-ruiter, gewoon iemand die het leuk vind les te geven, er wel al ervaring mee heeft, en die betaalbaar is Haha!

Dus:
* Dressuurtraining, liefst ervaring met rechtrichten ed
* Evt. af en toe springen als afwisseling
* 1 keer per week(half uur)/2 weken(uur)
* Liefst op dinsdag of woensdag
* Niet duurder dan 25 euro per uur
* In Noordwijk

Geen gekleum in de winter, geen regenpak nodig: we hebben een heerlijke 20x60 binnenbak Cool

Ik hoop dat iemand me kan helpen!

Groetjes, Joyce

Harvin

Re: [GZ] Instructeur/trice omg. Noordwijk (Leiden)

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-07 15:19

Ik heb een hele leuke juf Knipoog

nikkigioa

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-03-07 15:27

Stuur bokker "jup" anders eens een PB.

Joyce_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-03-07 20:40

Dankje voor de tip Lachen