Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Naranga schreef:Ja die was ik al tegengekomen, en is ook wel een optie, maar als het goedkoper kan is het ook fijn, ben maar studentEn het is best een eind rijden vanuit brabant...
Ach ja, ik kijk gewoon wat er voor suggesties komen en dan kan ik altijd kijken wat me het beste lijkt. Onder de man naar utrecht is eventueel ook nog een optie, maar aangezien het een Jazz is, niet mijn eerste keus...
Tja, ik rij dit paard al anderhalf jaar, en het beest heeft echt nog nooit eerder op de trailer gestaan en de eigenaar wist dit dus ook niet. Dat een paard de eerste paar keren wat gespannen en onrustig is verwacht je wel, maar het dier raakte echt compleet in paniek. Als het even kan wil ik hem dus ook niet met een trailer vervoeren, aangezien hij er vorige keer alles aan gedaan heeft om eruit te komen, inclusief over de achterklep proberen te klimmen. Gelukkig waren we nog niet op de snelweg...
Heb je een link oid van die Potijk?
_rosita_ schreef:die zadelkast staat helemaal achterin, het vervoersgedeelte voorin, op zich zou je paard het nauwelijks kunnen raken.
succes in ieder geval