Wie weet waar we politietraining kunnen volgen?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ElCamino

Wie weet waar we politietraining kunnen volgen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 14:19

Ik ben op zoek naar een professionele instelling waar politietraining en/of schriktraining wordt gehouden waar mensen met eigen paard heen kunnen.

Ik ben dus niet op zoek naar iemand met een bak die wat rommel in de bak legt en rept dat ze schriktraining geven ( dat kan ik zelf ook wel verzinnen) maar naar een professional.

Het liefst via de bereden politie ( dienst levende have).Heb ze gemaild maar ik weet niet of ze dat doen.

Wie weet er dus iets of iemand waar je dit kunt doen.
Dan kunnen we er met meer mensen heen ( deel toeschouwer, deel met eigen paard) en een leuke middag of zo van maken....

Graag reacties....

Mendi

Re: Wie weet waar we politietraining kunnen volgen?

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 14:22

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 16:08

Hey, ik zag het op hun site, zit bijna vol daar, ik ga wel even kijken of het wat is.... Thnx Pien!

ElCamino

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-03-07 16:35

Het zieter wel leuk en idd erg professioneel uit.
Het kost wel wat zeg....€95.00 voor een dag.

Duit is een theorie deel en praktijk deel. Eerst aan de hand dan te paard etc. Lijkt me leuk....
Het lijkt me alleen dat deel 1 te makkelijk is.... heb geen bang paard en hij is al veel gewend. Misschien wel goped om te kijken of ik situaties op de juiste wijze oplos met mijn paard...

Helaas is deel 2 alleen te volgen na deel 1...

Ga toch even doorsparen ervoor, in juni en september doen ze het weer !!

maverick

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 18:39

Yavanna

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:03

Voor zover ik weet doet de bereden politie dit niet voor particulieren. Wij hebben een kennis die bij de bereden zit, en daar weet ik het van. Ze krijgen n.l vaak van zulke verzoeken, maar kunnen daar niet op in gaan.
Het is wel erg jammer, want ik denk dat paardenmensen er veel van leren.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 20:19

Er zou ook eens een training voor niet-paardenmensen moeten komen om juist met paarden (in het verkeer) om te kunnen gaan. Dit even off-topic.
Jaren geleden is er eens een politieman op de manege waar ik toen nog reed gekomen om een 10-delige cursus te geven. Ik moet zeggen: het was erg leuk! Ik heb een paar lessen mogen meedoen op een paard van een vriendin. Het werd elke les uitgebreid met meer geluid, plastic, moeilijker opdrachten. Op het eind zelfs een examen waarbij ook een rotje werd afgestoken.. !

ladypaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 22:01

oei mendi , dat klinkt super,, dat is wel wat voor mij Haha! (heb een zeer nerveus paard, dus wil ook gaan trainen Tong uitsteken ) lees even mee.

Mendi

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 00:36

Die lessen werden gegeven door een politieman, maar helaas... de man is er mee gestopt. Echt jammer!

Vie

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 10:21

[PP] -> [EA - GZ]-Diensten

monya

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-03-07 20:23

ElCamino schreef:
Ik ben op zoek naar een professionele instelling waar politietraining en/of schriktraining wordt gehouden waar mensen met eigen paard heen kunnen.

Ik ben dus niet op zoek naar iemand met een bak die wat rommel in de bak legt en rept dat ze schriktraining geven ( dat kan ik zelf ook wel verzinnen) maar naar een professional.

Het liefst via de bereden politie ( dienst levende have).Heb ze gemaild maar ik weet niet of ze dat doen.

Wie weet er dus iets of iemand waar je dit kunt doen.
Dan kunnen we er met meer mensen heen ( deel toeschouwer, deel met eigen paard) en een leuke middag of zo van maken....

Graag reacties....

Professioneel genoeg: Een binnenbak vol rommel, maar ook vuur, rook, vuurwerk en nog veel meer. Een methodiek die logisch is en goed uitgelegd wordt. We doen dit al jaren.