Wegens naderend faillissement van de manege waar we stalling huren zoek ik:
In ieder geval stalling voor minimaal 12 paarden. Liever 15. Overdag en op zaterdag (mede)gebruik van binnenmanege (met meestal 2 paarden tegelijk werken). Een ruimte waarin we eigenaren kunnen ontvangen (hoeft niet prive te zijn) en de mogelijkheid om op zaterdagen 2 keer per maand een workshop te doen (een dag van 10.00 - 16.00 uur, ongeveer 10 personen). Verzorging mag all in, maar een kale huurprijs is ook mogelijk. Alles is in overleg bespreekbaar.
OF
Een eigen locatie (huur), met binnenbak, 20 boxen en huis.
Deze vond ik: 1) Op privé-stal vlakbij bos en heide. Binnenbak (25 x 60), buitenbak (20 x 40), wasplaats, weidegang, enz. Aantal stallen en/of diverse mogelijkheden bespreekbaar. Mark Herweijer te Wekerom (zie marktplaats, stalling)
2) TE HUUR VAN FOKKER PAARDEN BOXEN MET RIJBAK 20 X 60 ACHTERBERG BODEM MET TRANINGS MOLEN EN WEIDEGANG ALLES NIEUW Noord Brabant te ERP DRIESEEGT 1 (zie ook marktplaats)
3) Of op deze locatie waar ze nog 30 stallen te verhuren hebben, waarschijnlijk net nieuw gestart. Ook ruimte voor verblijf van groepen. Bel gewoon eens voor inlichtingen vrijblijvend met: "Dop Heets Del" Harskamperweg 9A 3774 JN Kootwijkerbroek Website: www.dopheetsdel.nl
bij mij vlakbij is een manege net overnieuw gestart, weet alleen niet hoeveel boxen ze nog vrij hebben en of ze ook voor grotere aantallen paarden verhuren. Ze hebben in ieder geval een goede buitenbak en een kleine binnenbak. Is in Nieuwveen, precies op de grens van Utrecht, NH en ZH.
Bij ons op stal komen van de zomer pas weer stallen bij, maar we hebben geen binnenmanege.
Je hebt het over boxen en een binnenbak en een ontvangstruimte, maar ik neem aan dat een buitenbak daarop een aanvulling is van de zomer, maar moet er bijv. ook weiland bij zitten?