[GZ] Logies en stal omg Rucphen - 27-29 april en 16-19 mei

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Tinkerlady

[GZ] Logies en stal omg Rucphen - 27-29 april en 16-19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 09:46

In verband met deelname aan de instructeursopleiding CR, zoek ik voor mezelf en voor mijn paard logies in de omgeving van Rucphen, Zundert etc.

Hoeft niet bij elkaar op dezelfde locatie te zijn, het paard wel t liefst in de buurt van Keytenburg (de manege is verkocht dus daar kan ik (nog of misschien helemaal) niet reserveren voor een stal. En ik zoek toch zekerheid voor de data 27-29 april 2007 en 16-19 mei 2007.

Logies en ontbijt voor mezelf in die directe omgeving zou fijn zijn. Wie heeft er tips of heeft zelf ruimte beschikbaar.

Het verblijf van mijn paardje geldt met name voor de nachten. Overdag gaat ie mee naar de cursus.
Alle tips zijn welkom!

Carolaa

Re: [GZ] Logies en stal omg Rucphen - 27-29 april en 16-19 mei

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 14:25

is het bij boer mies naast de keytenburg? Anders kun je daar misschien wel een stal huren? er is overigens op de zolder ook slaapgelegenheid.

Tinkerlady

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-03-07 21:22

Zou kunnen. Ze huren voor de cursus daar de boerderij en wei af en in de rijbak daarachter geven ze de praktijk. De groep kan op matrassen slapen, nou dan doe ik geen oog dicht. En mijn tinkie dag en nacht op wei gaat niet goed met het teveel aan eiwitten. Dus vandaar voor hem een stal en voor mij een hotel, bed&breakfast of logies in de nabijheid. Wie helpt?

midgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 21:32

Ik woon in Oud gastel dus in de buurt van Rucphen en heb wel een plekje voor je paardje , pb me maar als je geintereseerd ben.

Carolaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 10:29

hoi tinkerlady ik bedoelde inderdaad daar op de boerderij op zolder. Maar dat is dus geen oplossing. Maar bij die boer mies kun je ook stallen huren hoor. Dat heb ik toen ik daar cursus gevolgd heb ook gevraagd, en toen heeft mijn paard snachts op stal gestaan en overdag daar op de wei. Je moest wel zelf uitmesten maar kostte bijna niets. Zou het dus gewoon even aan boer mies vragen!
Voor jezelf bed en breakfast zou ik zo niet weten, sorry.