Goedkope ruitersport winkel

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Sjuh

Goedkope ruitersport winkel

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 23:20

Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goedkope (ja student he Knipoog) ruitersport winkel. Ik wil graag weten welke in de buurt van Almelo goedkoop is en ook nog een redelijk assortiment heeft. 'k heb zelf al een beetje gezocht via detelefoongids maarja ik heb echt geen idee hoe de prijzen liggen en hoe groot de winkel is en wat voor soort assortiment ze hebben etc. Dus wie kan mij een leuke ruitersportzaak aanraden?
'k woon zelf in Eindhoven, dus een leuke winkel in de buurt van Eindhoven is ook welkom Lachen
En 'k heb OV dus misschien is d'r nog ergens anders in Nederland een goedkope of een met leuke aanbiedingen? Owja 't is ook wel handig als ze een website hebben.

Alvast bedankt Lachen

Sim

Re: Goedkope ruitersport winkel

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:09

-> EA Diensten

Silence

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-03-07 10:13

Ik vind het Brabanst Ruiterhuis in Sterksel best goedkoop.
In ieder geval stukken goedkoper dan bijvoorbeeld de Hypo winkels.
Niet met alles natuurlijk, maar wel met bijna alles wat ik gebruik.
Voor mij scheelt het dus heel veel.

Ik koop alleen ergens anders als het in Sterksel niet verkrijgbaar is, maar ze hebben er echt onwijs veel.

Ik koop er eigenlijk ook alles voor Silence.
De winkel ligt tussen Eindhoven en Weert.

Een website hebben ze niet, maar een bezoekje is het zeker waard.

kaatje77

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:17

Sjuh schreef:
Hallo allemaal,

Ik ben op zoek naar een goedkope (ja student he Knipoog) ruitersport winkel. Ik wil graag weten welke in de buurt van Almelo goedkoop is en ook nog een redelijk assortiment heeft. 'k heb zelf al een beetje gezocht via detelefoongids maarja ik heb echt geen idee hoe de prijzen liggen en hoe groot de winkel is en wat voor soort assortiment ze hebben etc. Dus wie kan mij een leuke ruitersportzaak aanraden?
'k woon zelf in Eindhoven, dus een leuke winkel in de buurt van Eindhoven is ook welkom Lachen
En 'k heb OV dus misschien is d'r nog ergens anders in Nederland een goedkope of een met leuke aanbiedingen? Owja 't is ook wel handig als ze een website hebben.

Alvast bedankt Lachen

In de buurt van Almelo en goedkoop. Dan Naar Harbrinkhoek naar Engelbertink.
Als je eigen vervoer hebt zou ik in Ootmarsum de grens over gaan. Dan rijd je naar Lage en dan naar Uelsen. Op die weg ligt tussen beide dorpen in aan de linkerhand een huisje met de nam Joyride Reitersport. Ben er zelf afgelopen weekend geweest en je ligt helemaal dubbel als je die prijzen ziet!
Is echt de moeite waard. En super aardige mensen!
PB me anders ff.

o0eefje0o

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:22

ik koop de laatste tijd veel bij de boerenbond en welkoop... hebben regelmatig leuk aanbiedingen en kunne bestellen als je ze lief aan kijkt en iets niet standaard in het assortiment zit Haha! vond het wel een uitkomst.

moet gewoon alles een beetje in de gaten houden de lidl (supermakt) had laatst ook leuke paarden spullen voor zeer leuke prijs in de aanbieding.

Vonnie84

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-03-07 00:57

Jootje24

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-03-07 19:25

Ruitersport Roeke in Lierderholthuis tussen Deventer en Zwolle is harstikke goedkoop en heeft goed spul. Je kunt ook op website kijken www.roeke.nl
Ik hoop dat je er wat aan hebt
Succes !!

Alwiene

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 14:10

@ Jootje, hanteren ze op de website andere prijzen dan in de winkel dan? Ik vind ze namelijk op de website verre van goedkoop.

Boev

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-03-07 14:14

hou de aanbiedingen van Piaffe ruitersport in de gaten! (www.piafferuitersport.nl)
Niet alles is goedkoop maar de aanbiedingen zijn vaak super. Op dit moment hebben ze bijvoorbeeld een harry's horse rijbroek voor 18,50 of 2 voor 35 euro.

Dit is overigens een webwinkel, en ze sturen de spullen op. de verzenkosten komen er dus wel bij, maar dan heb je een rijbroek voor 25 euro oid, dus dat is nog goedkoop Lachen

Sjuh

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-03-07 11:05

Iedereen bedankt voor de reacties!
Ik kon nog niet eerder posten omdat ik nog geen 25 nuttige berichten had... (ze hadden m'n topic verplaatst Tong uitsteken )

Marshaha

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:07

wist je dat internetwinkels vaak een lagere marge hebben omdat ze geen pand hoeven te huren bv?

zelf zou ik reclame maken voor www.piafferuitersport.nl
mr ed winkel maastricht, en www.luckyhorse.nl natuurlijk

ravellie

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-03-07 11:09

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:35

Piaffe ruitersport kan ik ondertussen zeer sterk afraden.

Ik raad Budgetruitersport aan, hun promoties zijn echt heel erg leuk.

_inge_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-03-07 20:37

Piaffe raad ik onwijs af met online bestellen zit al 5 weken op me pakketje te wachten nog steeds niks ontvangen en ze reageren ook niet meer op mails op mijn eerste mail had ik wel reactie dat ze nog moesten bestellen maar nu geen reactie meer ze hebben wel al geld van mijn rekening gehaalt