Goede dressuurinstructie gezocht

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

schumiegirl

Goede dressuurinstructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 21:34

Hallo allemaal,

Ik ben dus op zoek naar goede dressuurinstructie in de buurt van Putten,Ermelo, Garderen,Voorthuizen en Barneveld.
Ik heb zelf bij de pony's ZZ dressuur gereden en ook twee paarden naar het Z2 gereden. Dit is echter al weer enige tijd geleden. De laaste jaren heb ik voornamelijk springpaarden getraind en uit gebracht.
Aangezien ik nu een vierjarig dressuur gefokte merrie te rijden heb gekregen moet ik er toch weer aan geloven de dressuurring in te rijden. Na het eerste begin kan ik daar straks wel weer wat hulp bij gebruiken. Dus ik ben benieuwd naar jullie suggestie's! Graag wil ook weten waarom je bij deze persoon lest,wat je aanspreekt, met welk systeem er getraind wordt en wat ongeveer het tarief is Knipoog

Scum

Re: Goede dressuurinstructie gezocht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 00:02

JI --> EA GZ

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 15:51

Is het de bedoeling dat die persoon bij jou komt ...... Ik rijd zelf bij Dressuurstal Telgt en krijg les van Sjerstin Vermeulen. Zij rijdt zelf bij de Paralympics en ik ben erg blij met haar manier van les geven. Kan niet zo goed uitleggen vanuit welk principe zij les geeft, maar 't is wel het voorwaarts/neerwaarts verhaal, goed loswerken, geen extra hulpmiddelen, zoals slof oid. Zij komt alleen niet op lokatie. Wij hebben op stal een 20x60 bak die zelfs nu nog goed te rijden is. Zij vraagt € 15,- per half uur.

schumiegirl

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-03-07 20:58

Danje voor je antwoord!Ik ga even een kijkje nemen op haar site.De mogelijkheid is er om daar te gaan trainen.

Daf

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 21:16

Ben benieuwd of het je wat lijkt. Waar moet je vandaan komen dan (nieuwschierig Lachen ) Succes!!

BiancUgo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-07 00:36

He shumi

Is mischien francis wat voor je die bij de vrijheid les heeft gegeven??
Of mischien ann bij mij op de stal..