Goede ervaringen met....?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Matsjo

Goede ervaringen met....?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 11:51

Ondertussen vraag ik me af of er mensen zijn die wel goede ervaring hebben met de aanbiedingen bij Ooteman. Ik raak er echt zwaar geirriteerd door, dat iedere keer als ik een 'aanbieding' bestel dat ze opeens niet meer op voorraad zijn maar dat ik voor ongeveer 50 euro extra wel zoiets vergelijkbaars kan krijgen. Ze bellen niet, nee ze wachten wel tot jij belt om je vervolgens te vertellen dat ze dat artikel niet eens HEBBEN! En wel lekker laten betalen. Dit heb ik nu al 3- 4 x gehad, en had net zo'n leuk verjaardagscadeautje besteld, dus ben echt onwijs teleurgesteld. Toen ik bij die winkel zelf was viel het me ook tegen, het lijkt ondertussen wel alsof Ooteman je gewoon oplicht. Ik vertrouw het echt niet meer om daar wat te bestellen, (heb maar 1x mijn bestelling wel gehad, een halster waar ik absoluut niet over te spreken ben). Zijn er mensen die wel goede ervaring hebben?

Alabaster

Re: Goede ervaringen met....?

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 11:56

Lekkere zaak!! Als het al zo tegen valt waarom blijf je er kopen dan?? Ik zou lekker naar een andere winkel gaan zijn er toch genoeg . Haha!

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 11:58

Ik kocht er weer wat omdat ik eigenlijk dacht dat die andere keren misschien toeval waren en vind het gewoon een leuke site. Maarja weer vergist

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:06

Ja vervelend is dat dan geef je het nog een kans en dan gebeurd het weer. Heb je je klacht wel eens bij hun neergelegd??

Matsjo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:07

Ja toennet, en aan de telefoon ook maar daar gaan ze niet opin. Vorige x bestelde ik een rgen deken van 50 euro, toen belde ik gingen ze kijken had ik een te grote deken besteld (ik had nooit verteld wat voorn paard ik heb, dus hoe weten ze dat en weet prima welke maat mijn paard heeft), maar voor 120 euro hadden ze wel een passende. Raar toch?

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:09

Heel vreemd. Ik zou er niet meer me centjes aan uitgeven als ik jou was.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:11

Die ervaringen heb ik dus ook, we zijn toen boos geworden aan de telefoon omdat ze op eigen houtje ook de rest van de bestelling hadden geanulleerd en nu willen ze me niks meer verkopen *LOL*

Alabaster

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:13

Dat je nog zaken met ze wil doen. Als ze zo met hun klanten omgaan zal die winkel niet lang meer bestaan.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:19

Ik moet zeggen dat ik nog nooit problemen heb gehad daar.
Heb er nooit besteld maar ga wel regelmatig naar de winkel, en altijd voldoende keuze, ook uit de uitverkoop!

Citaat:
Dat je nog zaken met ze wil doen. Als ze zo met hun klanten omgaan zal die winkel niet lang meer bestaan.

Die winkel bestaat al heel wat jaartjes!
Zeker al 14 jaar!

marijkedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:21

Ik heb er eigenlijk hele goede ervaringen mee. Heb er een rijbroek gekocht (die trouwens wel snel vaal werd), en laatst heb ik in de actie een hoop spullen besteld. Niks mis mee, en de zending is in 1 keer goed aangekomen.
Maar ja, soms heb je wel eens pech met dingen, zo heb ik dat een tijdje gehad met Neckermann.
Murphy's Law misschien....

saroanda

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:25

Dit zijn verkooptechnieken, gebeurt bijna bij alle winkels. Een advertentie plaatsen met een aantrekkelijk goedkoop artikel, er maar heel weinig van op voorraad hebben, en dan de klant met iets vergelijkbaars maar wel duurder de winkel uit laten gaan. Kijk maar naar electrinicazaken. Ze plaatsen een advertentie met een wasmachine van 250 euro. Vaak is dit model niet eens voorradig, als excuus gebruiken ze dan "leveringsproblemen vanuit de fabrikant". En ga je naar huis met een wasamachine van 300 euro, die uiteraard wel voorradig is.

egnie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:25

Ik heb ook al een aantal keren wat besteld. Een keer een frontriem van bling-bling steentjes en de laatste keer een HH pad, sporen en beugelriemen. De frontriem liet al gauw steentjes vallen -> terug gestuurd en geld terug gekregen. De laatste bestelling duurde ook heel lang. Heen gebeld, excuus gekregen en nieuwe dekje uit kunnen zoeken (nieuwe collectie tegen de actieprijs 10,-) Van de week binnen gekregen wel zonder de sporen. Deze waren nog steeds niet binnen en zij konden niet zien hoelang dat ging duren. Ik ben wel tevreden over de afwikkeling....

Tieneke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 13:43

--> EA GZ Diensten

Ojajoh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:13

mijn ervaringen zijn momenteel varierend...
de spullen die ik gekocht heb zijn goed.....maar vaak hebben ze de aanbiedingen niet meer op voorraad.
online bestellen zijn ze slecht in ,maar als ik reserveer en op de markt ophaal gaat het wel goed.

alleen werkt er 1 meisje die ik zwaar onbeschoft vind...
eerst gaat ze een hele onzinnige discussie aan aan de telefoon en vervolgens loop ik gewoon in de winkel rond,zoek uit waar ik voor belde en kijkt ze me aan,vraagt of ik gebeld had en ja hoor daar begon de hele kanonnade!
pardon! Verward
de "grote" baas heeft haar na een fikse discussie van ons weggestuurd en zijn excuus aan mij aangeboden.

Let_be

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 15:07

Ik heb pas hoofdstel gekocht, maar niet in de aanbieding, netjes binnen paar dagen bezorgt gekregen.

batje

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:49

Ik had daar een vliegendeken gekocht. Op de foto zag je al dat 'ie een rare pasvorm had en hij paste idd niet. Toen is mij door een mevrouw bij Ooteman verteld dat ik dan wel een heel rare pony moest hebben. En bedankt Clown

Bovendien zijn ze ook schandalig slecht in zadels aanpassen, dus vanuit hier geen goed woord over Ooteman.

Flairrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:52

Ik heb hele goede ervaringen met Ooteman..
Ik had springschoenen gekocht van Eskadron met bont en een paar zonder bont, had het 4/5 dagen erna in huis.

_Dunja_

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 10:13

Ik heb op zich goede ervaringen met Ooteman, het enige waar ik me aan irriteer is dat ik al 2 keer daar ben geweest voor dekens en voor laarzen en dat ze dus op zaterdag niet vertellen dat ze op maandag in de aanbieding zijn..
En gewoon niks zeggen en als ik dan op maandag bel omdat ik ze op de site in de aanbieding zie dan zeggen hun dit :
Ja mevrouw we hebben zoveel aanbiedingen daar kunnen wij niks aan doen.

Mijn thermolaarzen kosten nu nog maar 80 euro ik heb er dus 119.95 voor betaald
ook mijn regendeken heb ik dus 40 euro meer voor betaald (kwalijke zaak vind ik).

Verder vind ik dat ze goede spullen verkopen dat is wel mijn reden waarom ik er nog koop
baal alleen gigantisch dat ze niet eerlijk zijn.

MarRic

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-07 17:48

Vervelende ervaringen allemaal!
Ik heb gelukkig wel alelen maar goede ervaringen gehad.

Verschillende artikelen (ook in de uitverkoop) besteld en werden snel opgestuurd, prima kwaliteit (maar dat ligt natuurlijk ook aan wat voor spullen je koopt Lachen )

paardje

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-07 23:02

Ik heb maar 1 ervaring met ze en dat is een goede. Had eens cadeaubonnen gewonnen op een wedstrijd. Mocht ze gewoon opsturen en zij stuurde mij het artikel toe. Vind ik nette service...