Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
gratchen schreef:Ja, zeer goede ervaringen mee gehad een aantal jaren terug. Met mijn paard merkte ik duidelijk verschil als zij had behandeld. Probleem was wel dat je het uiteindelijk toch met rijden moet blijven ondersteunen anders ben na een paar maanden weer terug bij af.
Fijn vond ik vooral dat je dus meteen (na 1 behandeling) al resultaat hebt en dus niet meerdere keren terug hoeft te komen. Verder is ze ook gewoon veearts en erg nuchter en recht door zee. Fijn iemand dus!
Toen ze bij ons op stal was, was er een paard wat voor de keuring moest en al tijden echt super onregelmatig was. Na 1 behandeling was dit al vreselijk veel verbeterd.
Het is jammer dat ze tegenwoordig niet meer in mijn buurt zit. Ik ben in elk geval enthousiast!
texelse schreef:Ellen Kral ken ik niet, maar voor dit soort problemen gaan wij naar Rodinde Hoogenraat. Zij woont ergens in friesland/drenthe maar komt regelmatig op vaste adressen in Noord Holland.
Zij is ook dierenart, manueel therapeute, accupuncturiste etc. Voor verschillende van onze paardjes zijn we al bij haar op consult geweest en we zijn dik en dik tevreden. Zelf gaan we dan naar Slootdorp, maar ik weet dat ze ook in de buurt van Alkmaar op een (dravers?)stal spreekuur houdt.
Misschien is dat een idee. Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer geven, stuur dan even een berichtje.
Vonnie84 schreef:Onze paarden zijn meerdere malen behandeld door Ellen. Ze heeft echt super goede dingen gedaan bij de paarden! Die van mij b.v. was super kreupel op rechts. Toen dat weer goed was (hij had zich verstapt) heb ik Ellen mijn paard even na laten kijken. En daarna was hij echt fijner te rijden. Veel losser door zijn lijf. Dat had ik met rijden nooit zo gekregen. Hij had toen namelijk zijn lijf verkeerd belast omdat zijn rechterbeen zo'n pijn deed.
Maar helaas ook negatief over Ellen. Ze zou in augustus (geloof ik, ergens rond die tijd) komen op stal. Toen heeft ze afgebeld en niets meer van zich laten horen. Ook op de telefoontjes van ons reageerde ze niet. En er is echt niets vervelends voorgevallen en hartstikke veel klanten daar. We denken dat ze het gewoon te druk heeft.
Daarna hebben we een osteopaat laten komen en die heeft problemen gevonden bij de paarden die er al lang zaten. Dus ook in de tijd dat Ellen ze deed behandelen.
Later vond ik een osteopaat die ook acupunctuur erbij doet. In het vervolg laat ik hem zeker komen, omdat ik zowel met osteopathie en acupuctuur goede resultaten heb behaald. En ik denk dat die twee elkaar mooi aanvullen.
Bij Ellen betaalden wij 75 euro.
Bij de osteopaat die hier is gekomen 70 euro
En die osteopaat die ook acupunctuur doet vraagt 80-90 euro (ligt eraan hoeveel paarden hij op die lokatie kan doen i.v.m. reiskosten).
Dit topic gaat over osteopathie. De prijzen, welke mensen bij bokkers geweest zijn en hoe de ervaringen waren:
[VMR] Wat kost een osteopaat ongeveer?
texelse schreef:Ellen Kral ken ik niet, maar voor dit soort problemen gaan wij naar Rodinde Hoogenraat. Zij woont ergens in friesland/drenthe maar komt regelmatig op vaste adressen in Noord Holland.
Zij is ook dierenart, manueel therapeute, accupuncturiste etc. Voor verschillende van onze paardjes zijn we al bij haar op consult geweest en we zijn dik en dik tevreden. Zelf gaan we dan naar Slootdorp, maar ik weet dat ze ook in de buurt van Alkmaar op een (dravers?)stal spreekuur houdt.
Misschien is dat een idee. Als je wilt kan ik je haar telefoonnummer geven, stuur dan even een berichtje.
Citaat:Fijn om te horen! Hoe heeft ze jouw paard precies behandeld?
Marcato schreef:Als ik zo de reacties lees, denk ik dat ik mijn afspraak met Ellen Kral gewoon laat staan. Net wat gratchen zegt, ik hoop dat mijn paard er baat bij heeft.
Nog meer mensen ervaring? En hoe liep jullie paard voor en na een behandeling?
Merel_Claire schreef:Marcato schreef:Als ik zo de reacties lees, denk ik dat ik mijn afspraak met Ellen Kral gewoon laat staan. Net wat gratchen zegt, ik hoop dat mijn paard er baat bij heeft.
Nog meer mensen ervaring? En hoe liep jullie paard voor en na een behandeling?
Hey Suusie,
Goed hoor van je dat je je zo goed laat informeren.
Ik geef je helemaal gelijk als je Caatje laat behandelen.
Hij zal er in ieder geval vast niet slechter van worden.
Ik weet alleen niet of je wel klaar bent na 1 behandeling. Dat zou wel fijn zijn.