Weidegang gezocht voor Fjord met veulen omgeving Huizen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Meganyr

Weidegang gezocht voor Fjord met veulen omgeving Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:01

Hoi,

Het weideseizoen komt eraan, voor mij de noodzaak om de volgende vraag te stellen...
Ik heb een lieve drachtige (van een Fries) Fjordenmerrie die 's winters op stal staat en 's zomers in de wei. Nu is er in de weide waar ik normaal sta geen plaats voor een veulen.

Ik ben op zoek naar een weiland waar ik mijn merrie en veulen voor de komende zomer kan plaatsen. Het moet in de buurt zijn van Huizen en dan het liefst in Eemnes aan de Blaricumkant.

Wie weet een weitje waar ik van half juli tot het eind van de zomer mijn beestjes kwijt kan?

Het zou heel fijn zijn als er andere merries met veulens rondlopen.

Groetjes Stella

Zesiram

Re: Weidegang gezocht voor Fjord met veulen omgeving Huizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:04

Dit hoort hier niet, ik tem even.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 18:00

Wel wat verder weg, maar een vriendin van mij heeft in Soest (Baarn/Amersfoort-kant) land waar zeer ws plek is voor een merrie met veulen. Ze zou dan in de merriekudde (IJslanders) kunnen staan met 1 zeer ervaren moedermerrie, en twee jongere merries die nog veel lol in het spel hebben. Mocht je interesse hebben, pb me maar even Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:46

VSW --> EA GZ DI.

kylah

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 16:18

ik weet nog wel een leuk plekje voor je in nigtevecht.
ik sta daar op stal met mijn ruin en merrie. vanaf volgende maand gaan ze naar buiten toe. mij merrie ( heel lief en sociaal) zoekt nog een maatje die s nachts ook lekker bij haar blijft staan.
Het is een erg mooie stal. Verschillende zeer grote en wat kleinere kampen afgezet met een houten omheining en schrikdraad.

kosten voor alleen weidegang 70 p.p.p.m. en 75 met biks. wil je ook van de bak,longeerbak,paddocks en afspuitplek gebruik maken komt er nog 50 euro bij.

er staat nog een merrie die volgens mij in mei moet bevallen