Gezocht: Stalling nabij Enschede (vliegveld) of Enter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

hoogendroog

Gezocht: Stalling nabij Enschede (vliegveld) of Enter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 20:08

Ik ga zeer binnenkort verhuizen naar Enschede. Ik heb al een stal gevonden in Enter met alles erop en eraan, maar nu is mijn vraag of je daar mooi buiten kunt rijden.
Voorts zou ik ook graag weten of er stallen zijn nabij Enschede, aan de kant van het vliegveld. Ik zoek een stal op basis van volpension, met iedere dag weidegang (als het weer het toelaat), een goede gedraineerde bak met verlichting (een binnenbak is wel heel erg fijn, maar geen vereiste), en goede uitrijmogelijkheden.
Er zit daar aan die slingerweg naar Enschede toe ene Harry Leusink (o.i.d.). Weet iemand of hij volpension biedt?
Ik hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken...

MaiMai

Re: Gezocht: Stalling nabij Enschede (vliegveld) of Enter

Link naar dit bericht Geplaatst: 27-02-07 20:58

Heel dicht bij het vliegveld zit het Twentsche Veld. Een goede pensionstal, er is veel mogelijk. Tegenwoordig is het ook weer een manege heb ik gehoord, maar het manege en pensiongedeelte is heel duidelijk gescheiden. Er zijn 2 binnenbakken en een buitenbak. Buitenrijden kun je er ook prima. Voor meer info: http://www.twentscheveld.nl/

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 09:53

Maimai, dank voor de tip! Ik ga ze vanmiddag eens bellen. Dat zit op een paar minuten van mijn nieuwe huis!

MaiMai

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 11:06

Leuk, ik heb daar in de buurt een aantal verzorgpaarden en een shet gehad. Veel succes met verhuizen Knipoog

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 12:36

Aan de pompstationweg heb je manege de Horstlinde, is een manege die ook pensionklanten hebben. Twee binnenbakken (een voor de manege, een voor de pensionklanten), grote buitenbak, longeercirkel, weidegang (al weet ik niet hoe vaak enzo) etc. Een vriendin van mij heeft haar paard daar staan.

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 12:49

Dat is ook toevallig, die site zit ik net te bekijken! Hebben ze daar volpension en weet je misschien wat je daar voor een paard voor moet betalen?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 14:26

Ze hebben daar volpension ja, dat heeft die vriendin van mij ook. Het kost volgens mij 250,- per maand, dat is inclusief voer en uitmesten enzo en je mag dan ook 1x per week meerijden in een les op vrijdagavond met andere pensionklanten. Dat is wat ik van mijn vriendin gehoord hebt, als je alle details wilt weten, kun je ze beter even bellen denk ik Lachen

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-02-07 14:54

Heb net de mensen van de Horstlinde gesproken, maar ze mogen daar maar 2! uurtjes per dag op het land. Mijn paard moet gewoon lekker de hele dag buiten lopen, dus die stal valt al af!

Sjoert

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 16:29

capraibex70 schreef:
Ik ga zeer binnenkort verhuizen naar Enschede. Ik heb al een stal gevonden in Enter met alles erop en eraan, maar nu is mijn vraag of je daar mooi buiten kunt rijden.
Voorts zou ik ook graag weten of er stallen zijn nabij Enschede, aan de kant van het vliegveld. Ik zoek een stal op basis van volpension, met iedere dag weidegang (als het weer het toelaat), een goede gedraineerde bak met verlichting (een binnenbak is wel heel erg fijn, maar geen vereiste), en goede uitrijmogelijkheden.
Er zit daar aan die slingerweg naar Enschede toe ene Harry Leusink (o.i.d.). Weet iemand of hij volpension biedt?
Ik hoop dat iemand mij iets wijzer kan maken...

www.stalpepgge.nl
Binnenbak komt eraan. (beginnen ze deze week mee)
Wanneer de weilanden te drassig worden gaan de paarden dagelijks de paddocks op.
Ligt tussen Enschede en Hengelo in -> prima buitenrit-mogelijkheden.

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-02-07 17:57

Stal Pegge is heel goed voor elkaar OK dan!

Mocht je in Enter blijven, dan kan ik je zeggen dat je daar in de buurt erg mooi kan buitenrijden. In mijn jeugd ben ik jaarlijks op ponykamp geweest op de Barlo (Enterweg, Markelo) en heb daar prachtige ritten gereden, ook dagtochten, dus je kunt een heel eind komen. Je zou contact met ze kunnen opnemen om wat meer gedetailleerde info te krijgen. Zijn hele vriendelijke mensen (echt Twents Haha! ) : www.debarlo.nl

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 11:48

Nee, Enter zou alleen maar een noodoplossing zijn. Net even Stal Pegge bekijken op internet, dat is nou precies wat ik zoek! Gelden daar Randstadprijzen, of is het wat goedkoper Knipoog

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:12

Heb net Stal Pegge gebeld en ik ga daar dit weekend even langs. Klonk goed!

Nado

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 12:14

OK dan! Hoop dat je er vindt wat je zoekt!

hoogendroog

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-03-07 12:27

Dat hoop ik ook! Ik kon er heerlijke ritten maken en mijn paard wordt er volledig verzorgd. Kan ik ook nog eens een dagje vrij nemen, want meneer loopt dan lekker op het land!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-03-07 14:42

VSW --> EA GZ DI.