[GZ] Leuke stalling omg. Amsterdam/Amstelveen.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Doortje_

[GZ] Leuke stalling omg. Amsterdam/Amstelveen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 19:07

Hallo, ik ben opzoek naar een leuke en fatsoenlijke (dus goed onderhouden) stalling omgeving Amsterdam/Amstelveen. Ik wil namelijk binnenkort met nog 2 anderen samen een leuke e-pony aanschaffen. Waarschijnlijk gaat het een jonge pony worden of evt. een klein paard, daarom lijkt het me handig dat er een weide gang aanwezig is en/of een mogelijkheid om met de pony naar buiten te kunnen. Ook is het belangrijk dat de pony is een goede, veilige en ruime box komt te staan. Een goede bus, metro of tram verbinding zou erg handig zijn vanaf CS en in de buurt van het Vondelpark. Helaas kan ik er niet meer dan €250 per maand voor betalen ivm. medische zaken en dat er ook lessen gevolgd gaan worden met het paard. Knipoog Alvast bedankt voor het lezen.

Ik heb toestemming van mijn ouders om dit bericht te plaatsen, ik zal ook samen met hun sirieus antwoorden.

Stallingstips mogen trouwens ook gegeven worden, als je bv. pensionklant daar bent.

Princess

Re: [GZ] Leuke stalling omg. Amsterdam/Amstelveen.

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 23:52

www.stal-amstelhoeve.nl

je moet even bellen voor de prijs, als je een pony box hebt en zelf mest kom je denk ik rond de 250 euro, en als je dan nog een leuke instructrice zoekt ben je bij mij aan het goede adres Haha!

Doortje_

Re: [GZ] Leuke stalling omg. Amsterdam/Amstelveen.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 27-02-07 11:48

Heel erg bedankt, ik ga vanmiddag eventjes bellen Ja.