[GZ] Een jaar werk tussen de paarden

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Kirsten_D

[GZ] Een jaar werk tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-02-07 00:51

Ik ben vanaf rond augustus 2007 opzoek naar een baantje tussen de paarden.

Ik zit in mijn laatste jaar Havo en wil er graag een jaar tussen uit in de paarden. Om een jaar dingen te leren. Simpele dingen, maar eventueel ook moeilijkere dingen. Maar vooral om mijn rijden te verbeteren.

Ik rij vanaf mijn achtste jaar en huur momenteel een paard bij mijn manege. Door het ontbreken van de middelen heb ik nooit KNHS kunnen starten, wel ben ik in de FNRS gestart.

RianneH

Re: [GZ] Een jaar werk tussen de paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-02-07 00:58

Hoi,

Ik heb na mijn examen vorig jaar drie maanden op HC de Hoeve gewerkt. Heel gezellig en toch nog best wel leerzaam.
Ik zelf kwam niet uit de buurt, maar mocht boven de kantine slapen. Het was 's zomers en heb daar dus niet veel gezeten maar wel in de kantine zelf.
Als je meer info daarover wilt hebben kan je me pb-en, hun site is www.hcdehoeve.nl en ik geloofd dat ze dan nog wel mensen zoeken. Maar voor meer info moet je maar even pb-en dan kan ik je evt. ook foto's sturen en het tel.nr.
Ik weet trouwens niet of je dit zoekt, want het is voornamelijk stalwerk. Maar met goed observeren van de klanten heb ik iig vele geleerd. Haha!

Het is ook tig keer tegen bij gezegd toen ik op zoek ging, maar werken in de paarden verdient heel slecht. Ik werkte voor het minimumloon met kost en inwoning, maar soms is het nog minder.
En het is natuurlijk hard werken. Daarnaast moet je vaak wel al erg goed kunnen rijden voordat je echt werk vind waarbij je je rijden kan gaan verbeteren.

Iig succes en misschien hoor ik nog wat van je.

Rianne