Ervare amazone zoekt werk met erg veel plezier!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Renee91

Ervare amazone zoekt werk met erg veel plezier!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-02-07 18:33

Hallo,
Ik ben opzoek naar een leuk baantje in de paardensector. Heb veel ervaring met de omgang van paarden, de verzorging en het trainen. Ik ben 15 Jaar en woon in Beerzerveld.

Heb vele paarden van particulieren getraind, van groene paarden tot een ZZ-licht opgeleid paard, van een dartmoor tot kwpner. Op dit moment heb ik een 3,5 jarige bonte ruin in mijn bezit die ik groen heb gekocht en inmiddels wedstrijd klaar is.
Springen doe ik ook met veel plezier en een crossterreintje rijden vind ik ook erg leuk. In het mennen en eventing ben ik nog niet zo thuis, maar sta overal voor open en vind het erg leuk om mee te gaan op rit.
Vaak mee gegaan op concours als groom, o.a. in de klasse Z2 dressuur.

Ik ben parttime medewerker in een grote ruitersportzaak. Hier leer ik nog altijd erg veel en krijgen we uitleg over nieuwe producten.
Een jaar geleden ook met veel plezier bosritten begeleid, kinderlesjes gegeven en ben in het bezit van een ruiterbewijs. Afgelopen jaar een cursus gehad in het freestyle, voornamelijk het grondwerk wat mij erg aansprak. Hier ook zeker mee verder gegaan en pas het nog dagelijks toe bij paarden die erg onbetrouwbaar zijn, maar ook bij mijn eigen paard.

Denkt u aan mij iets te hebben, neem gerust contact met me op!

In de zomermaanden wanneer ik vakantie heb zou ik eventueel een paar weken intern kunnen.

Mail of bel me gerust voor verdere contact.