Gezocht: motiverende leermogelijkheid NH/ klassieke dressuur

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Urbs

Gezocht: motiverende leermogelijkheid NH/ klassieke dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 15:35

Hallo allemaal,

Ik zoek voor in de zomervakantie een mogelijkheid waar ik veel kan leren wat betreft het rijden en verzorgen van paarden op een klassieke/ NH manier.
Ik rij vanaf mijn 7de jaar en ik ben zoals zovelen gewoon begonnen op een manege. Ik ergerde me altijd ontzettend aan de manier waarop de paarden behandeld en gereden werden, vandaar dat ik ook 5 maneges gezien heb en daarna besloot een verzorgpaard te zoeken waar ik echt op kon leren rijden. Inmiddels rij ik op een enorm leuke fokkerij en krijg ik goed priveles. Ik ken de beginselen van Monty Roberts maar ik ben ook erg geinteresseerd in Parelli, Aleksander Nevzorov en de klassieke dressuur. Alle methoden hebben dingen waar ik het mee eens ben maar met sommige dingen ben ik het ook oneens.

Nu wil ik nog veel meer leren wat betreft de klassieke rijkunst/NH en wie biedt mij de mogelijkheid om in de zomervakantie voor +- 4 weken stage te lopen? Ik steek graag mijn handen uit mn mouwen! Knipoog

Groetjes,
Lyte

Mindfields

Re: Gezocht: motiverende leermogelijkheid NH/ klassieke dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 20:32

Ik zou zeggen, neem eens contact op met het Balingehof! Klassieke dressuur en NH op 1 stal. Erg leuke stal, toffe mensen, diverse paarden. Heel leerzaam en leuk!

Pauline

Re: Gezocht: motiverende leermogelijkheid NH/ klassieke dressuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-02-07 21:37

Of kijk eens op de website van het ISPH? Daar zoeken ze ook een stagaire.