Ik ben op zoek naar iemand die websites maakt, iemand die ook verstand heeft van databases.Ik wil er gewoon voor betalen.Voor meer info graag een pm
Visconti heeft mijn website gemaakt, ik ben er erg tevreden over. Of ze verstand heeft van databases weet ik niet, je zou haar even kunnen pm-en.
je kan ook eens contact opnemen met mijn vriend, zeg maar dat ik je gestuurd heb.Op www.diverselab.net vind je zijn contact gegevens.
Rafke schreef:Mijn vent heeft hier ook verstand van, kijk eens op http://www.acces2it.nl. Het moet zijn www.access2it.nl
Hoi,Je kunt ook, als je nog altijd naar iemand opzoek bent, een mailtje sturen naar tom.brouwer@hccnet.nl. Hij maakt ook mooie websites (met/gestuurd door database).
Ik heb een bedrijf in o.a. webdesign (Hippics Design). Wij hebben bijvoobeeld www.startlijsten.nl , www.juryplatform , www.starsaleveulenveiling.nl , www.deruyterij.nl , www.srm-sport.net , etc. gemaakt.Kijk eens op onze website: www.hippics.nl of mail voor meer informatie naar kitty@hippics.nl