Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
VValar schreef:
BillyJean schreef:Stubenitsky uit Heemskerk!
dierfysio schreef:nou, ik weet niet waarom je zo meent te moeten reageren, maar ben jij nooit ziek, en hoef jij nooit op zakenreis (want dat was waarom ze in 't buitenland waren: naar de zadelfabriek van KN toe voor overleg etc.)?
bovendien is het gewoon een druk bedrijf, en kun je niet verwachten dat ze iedereen direct te woord kunnen staan. er zijn veel zadeldiefstallen geweest hier in de buurt de afgelopen weken, en ook daar zijn ze nu drukker door.
als je dan gelijk het hele bedrijf 'eikels' vindt, zegt dat in mijn ogen meer over jou dan over hen....
Marcato schreef:Ik kom zelf ook aan Haarlem (paard staat er ook) en mijn zadelmaker is van Horse Diverse (http://www.horsediverse). Hij is errug goed en deskundig.
Als je meer informatie wilt, PB me maar!
naadje24 schreef:Marcato schreef:Ik kom zelf ook aan Haarlem (paard staat er ook) en mijn zadelmaker is van Horse Diverse (http://www.horsediverse). Hij is errug goed en deskundig.
Als je meer informatie wilt, PB me maar!
ik heb hem net gebeld! en gelijk heb ik een afspraak voor volgende week!
zo hoort het!
TS ik raad m je dus ook aan
sylvie schreef:hoi allemaal bedankt voor jullie goeie tips ik heb als eerste stubenitsky gebeld maar deze man was net trug van vakantie en had het erg druk enzo dus hij zou mij dan wel trug bellen.( nou ben ik nooit zo van het trug bellen) dus heb ik meteen horse divers gebeld enze komen nu over 2 weken op 6 maart.
Duurt misschien even maar beter iets dan niets vind ik.
Ik werd netjes geholpen dus een goeie service in het begin.
Nu hopen op een goed zadel
Maudje schreef:Met stubenitsky en ooteman heb ik beide slechte ervaringen. Ooteman vult niet goed op en Stubenitsky krijgt het voor elkaar om het zadel aan de verkeerde kant op te vullen dan ik (duidelijk) gemeld heb.
Ik heb voor volgende week een afspraak met BestFit.
naadje24 schreef:VValar schreef:
nou geweldige service![]()
niet dus!
ik heb ze gemaild......kreeg geen antwoord...
ik heb ze gebeld.......ik zou prijsopgaaf via mail krijgen..........niet dus![]()
zo'n beginservice is heel belangrijk naar nieuwe klanten toe......bij mij hebben ze dus al een slechte zet gezet
dierfysio schreef:nou, ik weet niet waarom je zo meent te moeten reageren, maar ben jij nooit ziek, en hoef jij nooit op zakenreis (want dat was waarom ze in 't buitenland waren: naar de zadelfabriek van KN toe voor overleg etc.)?