Als het niet per se blauw hoeft te zijn, dan kan je even kijken bij de Welkoop of BoerenBond. Daar hebben ze ze in allerlei soorten en maten. Ik denk dat Agradi ze ook wel heeft. Ik heb er wel eentje over maar woon niet echt bij je in de buurt, anders had je die van mij op mogen halen.
grote tonnen van hondenvoer zoals eukanuba of royal canin voldoen ook prima, kijk ook eens op marktplaats bijvoorbeeld bij de dierenbenodigdheden. Ik heb de mijne bij mn lokale voer leverancier vandaan. Hoe groot wil je ze hebben, voor 1 zak voer?
Schiet me nu te binnen; botenwinkels hebben ook altijd waterdichte tonnen met schroefdop. Is alleen vaak wel heel veel duurder dan bv BoerenBond, dus even mee uitkijken.
Iemand enig idee waar je van die blauwe kunstof vaten met deksel kan krijgen / kopen.
Voor opslag van voer ect.
Per 1 april ga ik naar een andere stal waar ik mijn voerton niet meer nodig heb. Mocht je een tweedehands ton ook oke vinden dan is deze misschien wat voor jou? Ik woon in Hoek van holland en hij gaat weg tegen elk aannemelijk bod. Er zit nu ook biks in dus geen chemische rotzooi of zo en er zit een goed sluitende deksel op.
Die staan ook op marktplaats (vaten). Ik gebruik ze ook, grote, met zwart deksel en evt een metalen afsluiting erom. Meer dan 100 ltr meen ik.. Net als die van Sandr0, passen idd 4 zakken in.