Ik wil alleen absoluut zeker weten dat het een goede manege is. Geen onregelmatige paarden die moeten lopen. Geen gratenpakhuizen. Geen slecht tuig op de paarden. Geen paarden met grote drukplekken etc. Gewoon een goed stel gezonde paarden.
Ook rijd ik niet mee in grote groepen omdat ik ook de nadelen daarvan maar al te goed ken dus stal moet ook met alleen ons 2 (misschien dat er nog 1 of 2 mee gaan) rijden
Ik heb na al die jaren mijn ruiterbewijs opgezegt aangezien ik die nog nooit nodig heb gehad dus die heb ik niet meer, ook mijn nicht heeft er geen dus je moet er geen ruiterbewijs nodig hebben.
Voor mijn nicht wil ik een 100% betrouwbaar paard. Er mag best wat pit in zitten. Ze kan netjes rijden maar ik wil geen hete stuiterbal mee paard moet gewoon braaf achter mij aan kunnen lopen. Voor mij zelf wil ik minimaal een paard wat een stuk sneller is als haar paard zodat als er iets gebeurd ik haar in kan halen en haar kan stoppen. Voor veel zal dit nu raar klinken maar ik heb zelf al genoeg mee gemaakt met buitenritten begeleiden en ik had zelf altijd het snelste paard van stal mee en dat heeft al vaak grote ongelukken weten te voorkomen paarden blijven dieren dus er kan altijd wat gebeuren dat weet ik maar zo verklein ik de kans daarvan een beetje
voor mij zelf moet er dus een snel paard staan maar wel braaf, ik rij die rit voor de lol en wil dus geen bokkende knol onder mn kont hebben

ik wil niet een stal ergens op ameland ofzo het moet wel een beetje te doen zijn kwa kilometers vanaf nunspeet.
Ik weet het een hoop eisen maar misschien is er een goede stal waar het kan

dus wie weet er een leuke stal waar wij terecht kunnen graag met prijs en of het met of zonder begeleiding is.