logeeradres gez

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

superpony

logeeradres gez

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 19:08

Hoi, het is misschien voor sommigen een vreemde vraag, maar ik ben op zoek naar een tijdelijk logeeradres voor onze pony's. Niet verwijderen rom, ajb eerst lezen hoe en wat.

Door omstandigheden zou ik het prettig vinden als ik onbezorgd mijn pony's ergens kan laten logeren. Het gaat om een superbrave New Forest en een shet die bij hem in de box staat. Ze worden wel western gereden, maar zitten nog niet alle knoppen op. Ik zat zelf aan 2 situaties te denken.

1) ergens waar westernles wordt gegeven en ze daarin meelopen. En daarnaast een aantal uurtjes nog buiten komen. Een adres waar netjes en eerlijk met ze om wordt gegaan.

2) Iemand die western rijdt, maar nog wel tijd en plek heeft om regelmatig te rijden en ze lekker te verzorgen.

Dit is om te orienteren om niet overhaast een beslissing te hoeven nemen. Ze zijn erg braaf. En het zou niet om een hele lange periode gaan. Het belangrijkste vind ik dat ze er lekker uit komen, je ze vertrouwd kan achterlaten en regelmatig beweging hebben, maar wel western. De omstandigheden en hoe bijv met kosten af te spreken doe ik graag bij een serieuze reactie per pb. Dus, als je nog een leuke pony en shet kunt gebruiken voor in de les of denkt, ik kan nog wel even een leuk stel opvangen, laat het dan even weten. Het is maar tijdelijk en moet een beetje uit een goed ( paarden) hart komen.

Anoniem

Re: logeeradres gez

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:59

Hoe groot is de Forester? En wat is het niveau van het paardje? ("niet alle knoppen zitten erop" betekent bij de 1 dat 'ie nog praktisch niets kan, en bij de andere dat 'ie z'n changementen in de WR nog net niet helemaal netjes afrondt, dus daar zit nogal verschil in Haha! )

Vera

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 16:04

Misschien iets voor Jos hier op Bokt?
Die heeft een leuke westernstal waar ook kinderen rijden. Daar krijgen ze een top-verzorging.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:42

stuur eens een pb naar friesian... daar is het echt OK dan! !!!

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 22:42

Moderatoropmerking:
spam verwijderd

Romkabouter

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:06

Ik verwijderd het niet, maar verplaats het wel.

WN-AM -> EA-GZ Diensten

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-02-07 22:35

Hoi, zoals bij jos is idd een soort plek waar ik aan denk. friesian ken ik niet. Dit was om vrijblijvend de mogelijkheden te bekijken en wat ik nog aangeboden en te horen zou krijgen. Iemand moet het natuurlijk ook willen. Ik hoop tot een goeie oplossing te komen.

Sonja. De NF is een d pony en de shet ong 95 cm. Nog niet alle knoppen, is nog niet alles kunnen.

Frosti4

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 23:40

superpony schreef:
Hoi, zoals bij jos is idd een soort plek waar ik aan denk. friesian ken ik niet. Dit was om vrijblijvend de mogelijkheden te bekijken en wat ik nog aangeboden en te horen zou krijgen. Iemand moet het natuurlijk ook willen. Ik hoop tot een goeie oplossing te komen.

Sonja. De NF is een d pony en de shet ong 95 cm. Nog niet alle knoppen, is nog niet alles kunnen.

friesian is van de stal in mijn onderschrift... Knipoog

superpony

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-07 17:49

hey, bedankt. Waar ligt Hoogeloon? Ziet er zo mooi uit, maar moeilijk verder te beoordeken natuurlijk. Is het jouw stal? Dan is misschien meer info per pb beter?? iig bedankt!!