Bekend met Henk Goossens?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

mynique

Bekend met Henk Goossens?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 01:20

Ik vroeg me af wie zijn of haar paard ook heeft laten behandelen door Henk Goossens?
Mocht het niet hier goed staan, excuus daarvoor.

Ik ben benieuwd naar ervaringen.

Sim

Re: Bekend met Henk Goossens?

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 15:49

-> EA Diensten

lausan

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:54

Hoefsmid Henk Goossens? Hij heeft vroeger mijn pony gedaan. Was er niet zo tevreden over...

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 12:58

Ik heb mijn paard laten behandelen door Henk Goossens.
Ben er erg tevreden over, had in het begin ook wel mijn twijfels, het kan er namelijk heel 'vaag' uit zien.
Maar het heeft bij mij paard erg goed geholpen!
Waarvoor wil je je paard laten behandelen?

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-02-07 20:24

ilse18 schreef:
Ik heb mijn paard laten behandelen door Henk Goossens.
Ben er erg tevreden over, had in het begin ook wel mijn twijfels, het kan er namelijk heel 'vaag' uit zien.
Maar het heeft bij mij paard erg goed geholpen!
Waarvoor wil je je paard laten behandelen?

Wat doet hij dan dat er zo vaag uitziet?
Ik heb mijn paard eerder laten behandelen door Michiel scheepers, die ging met hamer aan het werk.
Ik wil hem laten kijken naar de rug van mijn paard en of zijn atlas wel ok zit.
Waar heb jij je paard voor laten behandelen?

Kenzo

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 09:26

Mijn zus heeft haar paard door hem laten behandelen. Het is inderdaad een man van weinig woorden maar zijn daden zijn goed. Hij heeft de atlas behandeld van het paard van mijn zus. Zij is hier heel tevreden over. Mijn zus zit ook hier op bokt. Esther82, als je meer info wil kan je haar pben.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 11:25

Als je paard bijvoorbeeld iets heeft wat niet duidelijk zichtbaar is, dan laat ie zijn vrouw er wel eens naar kijken, die heeft een of andere gave waarmee ze precies kan zien waar het paard last van heeft.
Dus alleen door haar hand ergens neer te leggen weet ze dus of het paard last heeft van een of ander orgaan of iets dergelijks.
En dat kan er dus erg raar uitzien.
Zelf geloofde ik er niet in, maar ze heeft toch wel bewezen dat ze wel goed zat.
Mijn paard had last van onverklaarbare kreupelheid, elke keer na wat zwaarder werk was ie niet helemaal regelmatig maar elke keer op een andere plaats.
Bleek dus dat ie last had van zijn nieren, en na zware arbeid de eiwitten die vrij komen niet meer kon verwerken, waardoor dus verschillende spieren verzuurde.
Na de behandeling nooit geen last meer gehad.
Ik zou dus gewoon je paard door hem laten behandelen!
Misschien ook handig om te weten, hij is ook een erkend dierenarts, dus je kan hem een factuur laten maken voor eventuele vergoeding van verzekering.

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 16:18

ilse18 schreef:
Als je paard bijvoorbeeld iets heeft wat niet duidelijk zichtbaar is, dan laat ie zijn vrouw er wel eens naar kijken, die heeft een of andere gave waarmee ze precies kan zien waar het paard last van heeft.
Dus alleen door haar hand ergens neer te leggen weet ze dus of het paard last heeft van een of ander orgaan of iets dergelijks.
En dat kan er dus erg raar uitzien.
Zelf geloofde ik er niet in, maar ze heeft toch wel bewezen dat ze wel goed zat.
Mijn paard had last van onverklaarbare kreupelheid, elke keer na wat zwaarder werk was ie niet helemaal regelmatig maar elke keer op een andere plaats.
Bleek dus dat ie last had van zijn nieren, en na zware arbeid de eiwitten die vrij komen niet meer kon verwerken, waardoor dus verschillende spieren verzuurde.
Na de behandeling nooit geen last meer gehad.
Ik zou dus gewoon je paard door hem laten behandelen!
Misschien ook handig om te weten, hij is ook een erkend dierenarts, dus je kan hem een factuur laten maken voor eventuele vergoeding van verzekering.

Lijkt mij ook inderdaad raar dat zijn vrouw die gave heeft. Ik ben niet zo van dat zweverige maar ja als het nou eenmaal helpt, dan sta ik er wel open voor.
En zoals ik jouw verhaal lees helpt het dus wel.
Ik wist inderdaad niet dat hij een dierenarts is en dat is inderdaad wel erg prettig voor mijn verzekering en uiteindelijk ook voor mijn portemoniks Knipoog
Mag ik vragen wat jullie ong kwijt waren voor een behandeling? En hoe lang is hij er meestal mee bezig?

mynique

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 17-02-07 16:19

Kenzo schreef:
Mijn zus heeft haar paard door hem laten behandelen. Het is inderdaad een man van weinig woorden maar zijn daden zijn goed. Hij heeft de atlas behandeld van het paard van mijn zus. Zij is hier heel tevreden over. Mijn zus zit ook hier op bokt. Esther82, als je meer info wil kan je haar pben.

Ik zal haar eens contacten.

ilse18

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-02-07 19:39

[/quote]
Lijkt mij ook inderdaad raar dat zijn vrouw die gave heeft. Ik ben niet zo van dat zweverige maar ja als het nou eenmaal helpt, dan sta ik er wel open voor.
En zoals ik jouw verhaal lees helpt het dus wel.
Ik wist inderdaad niet dat hij een dierenarts is en dat is inderdaad wel erg prettig voor mijn verzekering en uiteindelijk ook voor mijn portemoniks Knipoog
Mag ik vragen wat jullie ong kwijt waren voor een behandeling? En hoe lang is hij er meestal mee bezig?[/quote]

Ik was rond de 200 euro kwijt.
Dat was incl. onderzoek, bloedonderzoek en medicijnen voor 1 maand.
Bij mij was hij er niet zo lang mee bezig, hooguit 10 min.
Maar als je paard gekraakt moet worden of iets dergelijks dan is hij er zo een half uur mee bezig.

obelix

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 10:30

Hier iemand met niet zulke goeie ervaringen,als je het weten wilt mag je me pb-en..