Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
ilse18 schreef:Ik heb mijn paard laten behandelen door Henk Goossens.
Ben er erg tevreden over, had in het begin ook wel mijn twijfels, het kan er namelijk heel 'vaag' uit zien.
Maar het heeft bij mij paard erg goed geholpen!
Waarvoor wil je je paard laten behandelen?
ilse18 schreef:Als je paard bijvoorbeeld iets heeft wat niet duidelijk zichtbaar is, dan laat ie zijn vrouw er wel eens naar kijken, die heeft een of andere gave waarmee ze precies kan zien waar het paard last van heeft.
Dus alleen door haar hand ergens neer te leggen weet ze dus of het paard last heeft van een of ander orgaan of iets dergelijks.
En dat kan er dus erg raar uitzien.
Zelf geloofde ik er niet in, maar ze heeft toch wel bewezen dat ze wel goed zat.
Mijn paard had last van onverklaarbare kreupelheid, elke keer na wat zwaarder werk was ie niet helemaal regelmatig maar elke keer op een andere plaats.
Bleek dus dat ie last had van zijn nieren, en na zware arbeid de eiwitten die vrij komen niet meer kon verwerken, waardoor dus verschillende spieren verzuurde.
Na de behandeling nooit geen last meer gehad.
Ik zou dus gewoon je paard door hem laten behandelen!
Misschien ook handig om te weten, hij is ook een erkend dierenarts, dus je kan hem een factuur laten maken voor eventuele vergoeding van verzekering.
Kenzo schreef:Mijn zus heeft haar paard door hem laten behandelen. Het is inderdaad een man van weinig woorden maar zijn daden zijn goed. Hij heeft de atlas behandeld van het paard van mijn zus. Zij is hier heel tevreden over. Mijn zus zit ook hier op bokt. Esther82, als je meer info wil kan je haar pben.