[GZ] (privé)Dressuurinstructice omgeving Alphen ad Rijn(Ter

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Maaaikea

[GZ] (privé)Dressuurinstructice omgeving Alphen ad Rijn(Ter

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 22:32

Wegens het vertrekken van mijn vaste instructice richting Canada ben ik op zoek naar een nieuwe instructice. Het paard staat gestald in Ter Aar waar ik beschikking heb over een buitenbak.
Ik zoek iemand die lesgeeft (en natuurlijk ook zelf rijdt) in de stijl waar je het boek 'De eenvoud van de dressuur' van Johann Hinnemann & Coby van Baalen bij wijze van spreken kan naastleggen.
Takt /Ontspanning/Aanleuning/Schwung/Recht richten/Verzamelen vind ik dus erg belangrijk in de lessen.

Het paard rij ik sinds oktober en 11 maart heb ik mijn eerste wedstrijd.
Vanaf ongeveer begin/half maart zoek ik iemand die mij dus wilt lesgeven. Het gaat dan om 1 á 2 keer per week, een uur per keer.

Ben jij iemand die nog tijd over heeft voor nieuwe lesklanten of ken jij iemand die dat heeft?
Laat het mij dan per PM of mail weten!

Anoniem

Re: [GZ] (privé)Dressuurinstructice omgeving Alphen ad Rijn(Ter

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 11:27

Toen ik in het westen woonde, leste ik naar volle tevredenheid bij Mariëtte Kramer, maar dat is inmiddels jaren geleden. Ik heb haar telefoonnummer niet meer en weet dus ook niet of ze uberhaupt nog lesgeeft. Maar je zou eens naar haar kunnen informeren bij jou in de buurt. Ze woonde toen in Alphen aan den Rijn.

Maaaikea

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 20:55

@Sonja: Bedankt voor je info! Ik ga op onderzoek uit!

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:53

Ik heb ook nog van Mariëtte Kramer les gehad. Inderdaad, ze gaf fijn les, maar is toendertijd wel gestopt met lesgeven. Later hoorde ik dat ze een nieuw paard had en bij Van Wijk is gaan staan, maar dat is inmiddels ook al een jaar of 4 geleden.

Stuur anders Juin eens een PB!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 10:18

Ja Dotje (Paradox) is er niet meer geloof ik, en daarna heeft ze nog een tijd met Loekie gestart. Die is nu van een kennisje van ons, en heeft het ontzettend goed. Is een grote bospony geworden Haha!
Jammer als zij geen les meer geeft, ik heb veel van haar geleerd en vele uurtjes genoten van haar lessen en gezelschap. Wij stonden samen op stal daar in de buurt, en mijn merrie was zo'n beetje 't enige paard waar Dot mee in de wei kon.

Sannah

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 13:35

Sonja schreef:
Ja Dotje (Paradox) is er niet meer geloof ik, en daarna heeft ze nog een tijd met Loekie gestart. Die is nu van een kennisje van ons, en heeft het ontzettend goed. Is een grote bospony geworden Haha!
Jammer als zij geen les meer geeft, ik heb veel van haar geleerd en vele uurtjes genoten van haar lessen en gezelschap. Wij stonden samen op stal daar in de buurt, en mijn merrie was zo'n beetje 't enige paard waar Dot mee in de wei kon.

Nee, Dot is niet meer, net voor ik les van haar kreeg heeft ze die laten inslapen, dus zo'n 4,5 jaar geleden. Wel hoop gehoord toen over Loekie, maar nooit gezien! Het zou mij in ieder geval niets verbazen als ze het lesgeven toch weer opgepakt heeft. Toendertijd zat ze in een dip.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 14:08

Dat kan ik me heel goed voorstellen. Dot was d'r alles...
Loekie reed ze toen voor de dochter van Van Wijk. Heeft ze ook nog behoorlijk hoog in de dressuursport mee gereden dacht ik.

Clev

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-02-07 18:01

Mariette staat nu in Woubrugge op stal. Ik kan weleens aan haar vragen of ze nog lesgeeft, ik heb geen idee namelijk.