Alex van der Hoef

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Love_Mistral

Alex van der Hoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:09

Ik weet niet zeker of het hier goed staat, maar ik weet niet waar anders Tong uitsteken

Ik ben benieuwd naar jullie ervaring met Alex van der Hoef
Leuke paarden?
Goede papieren?
Beetje prestaties?

Wil dat graag weten omdat we opzoek zijn naar een ander paard en omdat een kennis van ons over hem vertelde!

Alvast bedankt Knipoog
Groetjes!

stroo

Re: Alex van der Hoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:11

wij hebben altyd goeie zaaken gedaan

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:13

ik heb al een paar mensen meegemaakt die qua paarden nare ervaringen hebben.
als je er daar 1 koopt zou ik hem/haar zeker heel goed laten keuren en op proef nemen.

Love_Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:13

Ik hoorde van een vrouwtje dat bij ons op stal stond (niet dat ik daar op af ga hoor, gewoon ff om te kijken naar andere meningen) Dat er papieren niet kloppen, leeftijden kloppen niet dat soort dingen, vandaar ff dit topic.. ben heel benieuwd!
Soweiso hoe die paarden daar gehouden worden? Allemaal eige stal, alles bij elkaar?
(We moeten er binnekort ff heen Knipoog )

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:15

Ik woon bij Alex in de buurt en heb nooit zaken met hem gedaan, maar heb ook nog nooit negatieve verhalen gehoord.

Love_Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:16

Weetje misschien ook hoe ze er daar bij staan? (gewoon benieuwd hoor Knipoog )

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:16

de paarden die ik heb gezien staan er best bij.
komen er volgens mij ook vaak zat uit.
a
ik ken al een stuk of 4 mensen waarvan de paarden niet in orde waren maar volgens foto's wel.

maar dat is ook maar wat zei me gezegd hebben vandaar dat ik zeg laat het paard goed keuren

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:17

Hier is pas geleden een groot topic over geweest maar die werd gesloten.Even de zoekfunctie gebruiken Knipoog

Op de manege lopen er een aantal van deze handelaar in de lessen mee, over het algemeen magere paarden met veel wonden op benen en hoofd en beenproblemen.Maarja hij koopt ze zo op geloof ik en verkoopt ze zo weer.De paarden zijn allemaal lief en goed te rijden onder het zadel, na verloop van tijd knappen ze bij ons op en heb je er goede en mooie paarden aan over.Er is er tot nu toe 1 die terug is gegaan naar hem omdat hij kreupel bleef.Zo zijn dr ook wel eens een aantal op proef gekomen en weer terug gegaan omdat het manegewerk niks voor ze was.

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:20

Mijn paard komt bij Alex vandaan. ik ben supertevreden over hoe het gegaan was. De paarden voor de handel hadden allemaal eigen boxen, de veulens loopstallen. Alles klopte bij mijn paard. ik kreeg alle vrijheid om rond te kijken, mijn paard uit te proberen en te testen. ik mocht haar gewoon uit stal halen en losgooien/laten lopen, zonder dat hij kwam kijken. ik belde gewoon op dat ik geïnteresseerd was in een paard die hij had staan, kwam eind van de middag. hij was op dat moment met een paard bezig, met de hoefsmit. Mocht hem zelf alvast gaan doen, kwam hij er straks wel aan. Zo kan je zo heerlijk je paard uittesten! Ik vond het echt perfect! Als ik ooit nog een ander paard koop, en hij heeft wat staan, koop ik zeker nog een keer een paard bij hem! ik heb ook nog geen negatief verhaal gehoord! Er loopt ook een topic over hem, ik zal hem zo even opzoeken!

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:22

algonquin

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:23

Ik adviseer altijd om een paard volledig (dus met foto s) te laten keuren.
Als je van plan ben om een paard bij Alex van der hoef te kopen zou ik het paard zeker laten volledig laten keuren.

Love_Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:25

Okee.. Als je wil heel graag, want ik kan hem niet vinden (of ik kijk er overheen)
Maar klopt het ook dat er paarden met goede papieren bij zitten?
@ Nexthorse, heb ff je profiel gekeken.. Heel leuk paard! Haha!

Eydis

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:30

Jahoor wij hebben bijv. als laatste een manegepaard van Lucky Boy erbij gekregen, een merrie. Ook paarden met Duits bloed.

Love_Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 21:33

@Nexthorse, dankje.. Ik zat hem net te lezen
Veel positieve verhalen, ik denk dat het wel belangrijk is om het paard goed te laten keuren!

areke

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:34

Love_Mistral schreef:
Okee.. Als je wil heel graag, want ik kan hem niet vinden (of ik kijk er overheen)
Maar klopt het ook dat er paarden met goede papieren bij zitten?
@ Nexthorse, heb ff je profiel gekeken.. Heel leuk paard! Haha!

die heeft tie er idd ook bij.

MoniqueT

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:26

Ik heb net het hele oude topic over Alex door zitten lezen. Ken topicstarter van dat topic trouwens ook wel, gaat weleens met onze dochter om. Ik ben best onder de indruk van de positieve reacties van alle mensen die er een paard hebben gekocht.

Alex heeft ook een ruitersportzaakje erbij en ik haal er nog weleens wat, is ook altijd prima en de mensen zijn heel erg aardig. Hij heeft me ooit nog eens met de auto los getrokken uit de blubber daar.

De ene keer dat ik op de paardenmarkt in Hedel ben geweest, viel Alex met zijn hele kudde direct op: allemaal keurig ingevlochten, prima verzorgd en met dezelfde halsters aan. Een plaatje!

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:35

Hij heeft zeker ook regelmatig paarden staan met goede papieren. In eerste instantie wou ik een paard van Ferro van hem kopen, maar deze was me toch wat te klein.
Inmiddels heb ik een Montecristo*Jetset-D*Ferro, deze heb ik bij hem gekocht. Geen slecht papier, al zeg ik het zelf Haha!

freaky

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:37

Op een papiertje kun je niet rijden....

Op de vorige stal waar ik stond hadden veel mensen een paard bij hem gekocht. Dit waren geen goede paarden. Allemaal mankeerden ze na verloop van tijd wat. Veel hadden hoefkatrol e.d. Ik zou mijn paard goed laten keuren...

nexthorse

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:52

ik heb mijn paard ook absoluut niet op het papier gekocht, het was een leuke bijkomstigheid, maar de TS vroeg hiernaar.
Ik heb mijn paard zowel klinisch als röntgenologisch laten keuren, dit was ik toen al van plan. Of het paard nou bij Alex vandaan komt of niet, dat lijkt mij gewoon verstandig.
Als je goed keurt, voorkom je hopelijk ook problemen in de toekomst!
Ik ben in ieder geval heel erg tevreden over zijn gang van zaken, heb er ook een erg leuk paard aan over gehouden! Maar dat blijft toch voor iedereen persoonlijk!

Mossel

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 22:55

Mijn paard komt er ook vandaan pard stond er netjes bij geen op of aanmerkingen aan alle stallen lagen er ook netjes bij en we waren vrij om rond te kijken. paard is goudeerlijk en alles klopt ook op papier, ik ben blij met mijn keuze en waar hij vandaan komt

Chatelaine

Woonplaats: Geboren in Dordt,via H.I Ambacht in Lelystad terecht gekomen!

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:25

Op de manege waar ik gewerkt heb stonden ook paarden die bij alex vandaag kwamen.Over het algemeen zeer brave dieren.Weinig problemen mee gehad en anders kon het zo weer terug Knipoog.

Ook een vriendin haar twee sportpaarden komen daar vandaag.Goede dieren en nog leuk papier ook (Ferrolan en een bismarck)

Love_Mistral

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 17:04

We zijn ook zeker van plan om het paard te laten keuren, zodat je zeker weet dat het goed zit.
Was gewoon benieuwd naar jullie ervaringen
Ik heb geen ervaring met handelaren, dus vandaar die andere vragen!
Hij heeft er idd ook een leuk winkeltje bij, en het zijn ook idd hele aardige mensen, ben alleen nog nooit in die stal geweest dus vandaar Tong uitsteken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 21:43

VSW --> EA GZ DI.

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 22:38

wij hebben er in de loop van de jaren ook een aantal leuke paarden vandaan (bv mijn schimmel- zie profiel en avatar)
keuren?... is altijd aan te raden, waar je het paard ook vandaan haalt! Bij een handelaar kun je vaak makkelijker met het paard terug als er iets mee aan de hand is. Wij hebben alleen maar positieve ervaringen met Alex, natuurlijk zullen er mensen zijn die pech hebben gehad met een paard, maar zal dat echt komen omdat hij bij Alex vandaan komt? Ga op je gevoel af, kijk niet te veel naar het papier (zoals iemand hier al zei: op een papier kun je niet rijden) en laat het paard keuren.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-02-07 11:27

Ik ken Alex al jaren, ken heel wat paarden die daarvandaan komen. goede en slechte. Hij is gewoon een handelaar en verkoopt van alles als het maar geld opbrengt net als elke andere handelaar Lachen.

Zorg dat je goede afspraken maakt over verkoop/keuring en eventueel in geval van 'nood' kunnen terugbrengen en je geld terug, want volgens mij doet ie daar niet aan en kun je wel een ander paard bij hem uitzoeken (die dan vaak net wat meer kost Lachen )
Verder is het een aardige innemende man met een handelaarsmentaliteit.