Welke ostheopaat raden jullie mij aan?

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Fleurr_

Welke ostheopaat raden jullie mij aan?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 13-02-07 11:07

Ten eerste weet ik niet of dit hier helemaal goed staat?

Omdat ik helemaal ten einde raad was/ben met mijn merrie heb ik een fotoreading van haar laten doen. Waar o.a. uit komt dat ze zo vervelend is omdat ze wat problemen heeft gehad met haar groei waardoor ze ook rugklachten heeft ontwikkeld (voornamelijk op haar gewrichten). Ze houdt heel gemakkelijk vast op haar rug en ook wat betreft spieren, dus daar zit zeker een blokkade, en dan voornamelijk op de plaats waar het zadel drukt aan de achterkant. Dit is dus ook de reden waarom ze zo bokt.
Er lijkt ook een scheefstand te zijn in haar rug, wat een bepaalde houding geeft waardoor ze ook weer op andere plaatsen pijn krijgt. Er lijkt een ruimteprobleem te zijn tussen 2 wervels in haar rug.

Nou is mijn vraag aan jullie, weten jullie een goed otstheopaat?

Angela

Re: Welke ostheopaat raden jullie mij aan?

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 11:42

Ik heb mijn paard door Martine Burgers laten behandelen, en ben daar erg tevreden over. Hij had een aantal grote blokkades, en loopt sinds de behandeling een heel stuk beter! Hij gaat over een paar weken weer terug, omdat er teveel zat om in 1 keer op te lossen. Maar het was een dusdanig verschil (weer kunnen galloperen met een losse rug, en ook kunnen doorzitten in draf, een betere stelling en buiging, en gemakkelijker nageeflijk) dat het absoluut een aanrader is! Ze was ook erg rustig en vriendelijk, ondanks het feit dat mijn paard aan het begin van de behandeling vrij onrustig was (dit werd na een 20 minuten gelukkig veel beter!)

Bergje

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 21:46

Ook Martine Burgers. Van mijn paard werd gedacht dat ze iets mankeerde maar dat was niet zo. Waren wat kleine algemene puntjes die ze gemakkelijk kon oplossen. Daar was ze heel eerlijk over. Paard liep daarna ook weer een stuk lekkerder, toen die kleine dingetjes waren opgelost. Ik laat Martine nu jaarlijks even kijken hoe we ervoor staan.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 23:33

Ik weet niet of ik ook aangeraden wordt Haha! , maar ik ben osteopaat en fysiotherapeut en kom op 26 februari een dag naar Friesland!
Voor meer info kan je kijken op www.fysio-osteo-paard.nl of op www icreo.com

Adin

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:35

Ik zeg ook Martine Burgers, die is mij ook erg goed bevallen.
Vorige keer heb ik jou ook benaderd maar als ik me niet vergis wilde je niet naar Friesland komen.

littleroosie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 15:47

Hier ook Martine Burgers.

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:47

Martine is natuurlijk ook prima! Was een studiegenootje van me Haha!
Ik las mijn berichtje nog eens terug, en bedacht dat het net lijkt alsof ik haar wil passeren. Excuus, dit is absoluut niet het geval.
Ik wilde slechts even opmerken dat ik binnenkort in de buurt ben om paarden te behandelen. Mocht Martine geen tijd hebben, heb ik dat de 26e tot nu toe nog wel.

vallie

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:49

Ik heb ook goede ervaringen met heleenxx!!! En een aantal vriendinnen van mij ook dus kan ik je haar ook zeker aanraden!!!

heleenxx

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-02-07 19:50

Adin schreef:
Ik zeg ook Martine Burgers, die is mij ook erg goed bevallen.
Vorige keer heb ik jou ook benaderd maar als ik me niet vergis wilde je niet naar Friesland komen.

Klopt, maar ik kreeg ineens zoveel vraag vanuit Friesland, dat ik nu ongeveer 1x per maand een dagje Friesland kan plannen. Ik heb daar nu ook meer tijd voor omdat ik sinds kort full-time voor mijzelf ben gaan werken. Vandaar! Knipoog

Fleurr_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-02-07 22:23

Op stal heb ik ook goede dingen over Martine Burgers gehoord. En omdat een vriendin haar paarden d'r ook weleens door haar na wil laten kijken willen we het dan tegelijk plannen. Als ze op korte termijn geen plaats heeft hou ik jou (heleenxx) in me achterhoofd! Lachen

inke

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 17:54

Stefan Alen! (leraar op de opleiding ICREO) (komt uit belgië denk ik,maar zal wel op veel plaatsen komen)

Oreo

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 23:12

Ik weet niet waar je vandaan komt maar Els bach uit Arnhem heeft hier hele goede resultaten bereikt met diverse paarden (www.icreo.com)

stalnijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-02-07 23:14

harry hoevers komt hier altijd ( toevallig aanstaande maandag weer)

PBA_

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-07 12:02

inke schreef:
Stefan Alen! (leraar op de opleiding ICREO) (komt uit belgië denk ik,maar zal wel op veel plaatsen komen)

dan kan je altijd nog frank dirckx proberen ook leraar van icreo en oprichter ervan. Ik heb super ervaringen met hem.

Maud_82

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 17:57

Ik heb ook heel goede ervaringen met Heleenxx ! Ik kan je haar echt aanraden ! Lachen

simodi

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-03-07 12:37

Nico Speksnijder heeft mijn merrie behandeld, erg prettig persoon legt goed uit en mijn paard vond het heerlijk. We zijn nu weer aan t opbouwen en volgende week komt hij voor een tweede keer. En erg positief: hij belt zelf na een week of drie om te vragen hoe het met je paard gaat!