(GZ) instructie regio net ten noorden van Amsterdam

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

bacardi2001

(GZ) instructie regio net ten noorden van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 21:12

Ik ben met enige spoed opzoek naar goede dressuurinstructie voor mijn jonge paard. Het is een paard dat nog veel moet leren net als mij.

Het is helaas niet mogelijk om waar het paard staat les te krijgen. Ik ben dus op zoek naar iemand waar ik zelf naar toe ga. Het liefste in de regio Zaanstreek, Waterland, Wijdewormer, Beemster etc. Eventueel wil ik ook nog wel naar de regio weesp.

Denk je mij te kunnen helpen of weet je iets laat het weten. Ik zou ook al heel blij zijn met een aantal tips waar ik misschien terrecht zou kunnen. Laat dus weten waar je zelf les hebt en of je hier tevreden over bent.

Alvast bedankt!!

kylah

Re: (GZ) instructie regio net ten noorden van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 00:38

op zaterdag ochtend/middag komt mijn instructrice altijd bij ons op stal les geven. zeer goede instructrice zelf prix st. george gereden. goede altijd berijdbare bak.
de stal is in nigtevecht omgeving weesp

ik kan altijd eens voor je vragen of ze nog een half uurtje tijd heeft ( 20 euro) en of de staleigenaren dat ok vinden

Maud_82

Re: (GZ) instructie regio net ten noorden van Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-02-07 18:00

Wellicht dat mijn instructrice iets voor je is ? Heeft op dit moment nog geen bak aan huis (wijdewormer, direct bij de snelweg), maar als je voor 200 euro per jaar lid wordt van de ruiterclub dan kun je daar onbeperkt in hun binnen- en buitenbak rijden. Deze bakken liggen schuin tegenover haar huis.

Zelf heeft ze veel ervaring met jonge paarden.

Pb me maar even als je haar nummer wil Lachen