Gez. Mensen die de paardenkrant ontvangen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

solarpleure

Gez. Mensen die de paardenkrant ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-02-07 17:48

Ik kom net terug van mijn verzorgpaarden en de eigenaar ontvangt pas net de paardenkrant.
Nou had hij van een kennis gehoord dat er een paar weken geleden een stukje instond over de verkoop van bonte paarden naar engeland.
Maar omdat de eigenaar de krant pas net krijgt heeft hij dit stukje niet, maar aangezien hij bonte paarden fokt is dit een heel interesant stukje voor hem.

Zou misschien iemand kunnen kijken of hij het stukje heeft en misschien willen scannen of iets dergelijks.

Alvast bedankt Lachen

Siempje

Re: Gez. Mensen die de paardenkrant ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst: 13-02-07 14:29

Kijk eens op de site van de paardenkrant. Als het namelijk er al in heeft gestaan kunnen ze je ook het artilkel mailen. Je krijgt dan de versie zoals hun hem schrijven dus alleen tekst en geen opmaak er bij. Ik heb zo een keer een artikel opgevraagt, succes misschien lukt het.

solarpleure

Re: Gez. Mensen die de paardenkrant ontvangen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-02-07 22:30

Dankje Siempje, ik heb ze gemailt. Helaas konden ze niks doen met alleen mijn aanwijzingen. Dus bijdeze blijft de vraag nogstaan, of als iemand het nummer toevallig weet, want ze willen het wel graag nasturen. Maar ik weet dus niet werk nummer het is.