Weet iemand hier iets over een nieuwe pension-stal in Doorwerth? Ik ben zeer benieuwd wie hier meer over weet. Ben namelijk op zoek naar een pensionstalling, dit is dan misschien wel iets??
Hoi, Volgens mij is dat Tinssen. Ik ben er pas geleden wezen kijken. Erg mooi, aardige mensen. Mooie binnenbak (20x60)(nog in aanbouw), veel weiland met houten hekwerk, mooie uitrijmogelijkheden, ruime stallen (3,5 x 3,5), solaria, maximaal 50 paarden. Als ik het op mijn huidige stal niet zo naar mijn zin had gehad, dan was ik gelijk daar heen gegaan:D Prijs: 250 euro
Whouww het is dus echt waar!! Geweldig. En weet je waar het precies is? Ben zeer benieuwd, ga ik er morgen even langsrijden. Is er al iets bekend over wanneer het eventueel klaar is met het bouwen??
ja, waar is het precies..ik neem als startpunt even de Texaco bij de rotonde in Renkum:
Op de rotonde ga je rechtdoor. Op de tweede vluchtheuvel ga je links (dat is de Klein Amerikaweg). Die rij je helemaal rechtuit, met de bocht mee (is landweggetje, bestemmingsverkeer aangegeven) Na 300 meter ben je er. Als je op http://www.anwb.nl de postcode invoert, dan kun je ook een routebeschrijving uitdraaien, dan weet je zeker dat je goed gaat;)
Renkumseheide 3, 6871NR Renkum
Wanneer het precies klaar is, weet ik niet. Volgens mij ergens in mei.
Ja ze hebben een wachtlijst van 40 a 50 mensen beetje overdreven (had ook gebeld een maand terug....)
ja, maar dat is denk ik ook een beetje armslag. Er hebben mensen zich al ruim een jaar geleden aangemeld. Het kan dus maar zo zijn dat bijna iedereen al een andere stal heeft gevonden in die tijd, dus ik snap wel dat ze dat zo doen.
Ja, volgens mij bedoel ik die in Doorwerth. Ik hoorde het namelijk van iemand uit Oosterbeek, zij zal wel weten of het bij Renkum of bij Doorwerth ligt. Ben nog steeds benieuwd!!!