ben ik dus op zoek naar een zadelmaker ik heb contact gehad met van rijs maar ivm de afstand hebben zij pas over 6 tot 8 weken tijd. daar wil ik dus eigelijk niet op wachten
maar o o o wat is het dus moeilijk om wat anders te vinden. ik hoor goeie en slechte dingen over verschillende mensen. maar ik kom er tot nu toe nog niet uit.
wie raden jullie mij aan? en wat vinden jullie van de volgende zadelmakerijen:
En ik heb hem 3x erbij gehad en daarna lag mijn zadel helemaal niet goed meer en er moest juist een heel nieuwe vulling in. (heb een nieuw zadel moeten kopen)
van triest ken ik niet persoonlijk, maar hoor ik goede verhalen over harnessmaker komt niet meer aan mijn paarden van rijs komt er ook niet meer aan best fit leveren goed werk arie boer heb ik voor mijn luchtzadel, maar die doet niet in wolzadels.
maar het is maar net wat jij prettig vind. de ene levert injouw ogen goed werk af en de ander niet. ik heb helaas slechte ervaringen(onze merrie zit erdoor in de lappenmand)
van triest is momenteel helaas niet meer werkzaam als zadelmaker wegens zijn gezondheid
Speelt zijn diabetes hem parten of is er meer aan de hand?
Zadelmakerij De Olde Maten Rechterensweg 10 7954 PC Rouveen tel. 038-3867180 / 06-51616155 e-mail: info@zadelmakerij.com Zij heeft het bij Van Triest geleerd.
o sorry wist niet dat t verkeerd stond dankjewel voor t goed plaatsen dan
ik had meneer van triest van de week aan de lijn en die heeft niks gezegd over dat hij is gestopt. hij wou binnen 2 weken een afspraak maken eventueel dus..... ??
nog meer info voor mij mn keuze is nogsteeds van triest of bestfit.....
Dan van triest, ben er zelf meerdere keren geweest en bevalt goed
harnessmaker wordt hier op bokt dan altijd wel aangeraden, maar ik heb slechte ervaringen met hem, aangezien hij op de afgesproken afspraken nooit is komen opdagen en steeds weer een ander smoesje had, geen beste service dus, zeker omdat ik er speciaal een middag voor vrij had genomen, en dan zonder iets te laten weten gewoon niet komen, nee ik raad hem dus niet aan.
mijn paard heeft ook hele slechte ervaringen met Harnessmaker .............. maargoed na 4 maanden revalideren en veel geld extra kwijt en nu eindelijk wel een passend zadel mag ik er weer op!
Bij Bestfit...Hans Zuidweg heeft het vak geleerd aan John Kool. Zij hebben Bestfit samen opgezet. Wie er beter is?? Geen idee. Ik heb in ieder geval altijd John Kool en ben super tevreden over hem.
Nou lekker dan smapie, ik hoor steeds vaker dit soort berichten over hem waarschijnlijk toch niet zo goed als dat hij eerst dus leek, mag dus haast blij zijn dat ie niet is komen opdagen.
ik had via mn Da de naam nicky's eye gekregen maar kon geen info vinden uiteindelijk via een bokker dus toch gevonden dus nu ga ik haar ook nog bellen om t nog wat ingewikkelder te maken hahahahhahahha