Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
inkepink schreef:trailer heb ik inmiddels wat adressen, ik weet dat anemone vrachtwagens verhuurd maar dat is zo'n eind weg
inkepink schreef:ok dus dat is ook niet echt een optie dus begrijp ik, wel jammer dat je eigenlijk nergens een vrachtwagentje kan huren die ouwe van mij is nogal een ramp met trailerladen terwijl ze een vrachtwagen zo inwandeld
Esther schreef:hmm, die vraag wilde ik ook stellen, dan in Gelderland.
Wij willen met een aantal mensen van stal naar Zeeland voor een weekend met onze paarden.
Een aantal heeft geen vervoer, er zijn wel mensen met C-rijbewijs, een oplossing zou zijn dat we ergens een vrachtwagen zou den kunnen huren. Transport laten uitvoeren gaat flink in de papier lopen... Wellicht dat een vrachtwagen huren goedkoper uit zou kunnen vallen.
ikke schreef:De lokale vee-transporteur hier in het dorp vroeg vorig jaar 1 euro per gereden km en 60 euro per uur wachtgeld. Er kunnen 8 paarden op de voorwagen en tegen kleine meerprijs kan er ook nog een aanhanger voor 9 paarden achter. Met een groep kun je daar niet tegen rijden met trailers..........
Esther schreef:ikke schreef:De lokale vee-transporteur hier in het dorp vroeg vorig jaar 1 euro per gereden km en 60 euro per uur wachtgeld. Er kunnen 8 paarden op de voorwagen en tegen kleine meerprijs kan er ook nog een aanhanger voor 9 paarden achter. Met een groep kun je daar niet tegen rijden met trailers..........
Dan betaal je dus van Bennekom (?) naar Elten, naar Renesse en weer naar Bennekom en dat twee keer, vrijdag heen en zondag terug.
Dat komt neer op zo'n 800 euro schat ik. En dat voor 8 paarden vind ik toch wat veel, voor 100 euro kan ik met mijn trailer makkelijk rijden.