Wie ervaring met Woody Ranch (Uddel/Garderen)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Quente_

Wie ervaring met Woody Ranch (Uddel/Garderen)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-01-07 20:52

Vraag me af hoe het is bij de Woody Ranch.. in Uddel geloof ik..Of garderen Tong uitsteken
Ziet het er allemaal leuk uit,is het in de zomer in de stallen niet al te heet etc. etc.

Jullie ervaringen van de Woody Ranch Lachen?

adnariM

Re: Wie ervaring met Woody Ranch (Uddel/Garderen)

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:02

Uddel Lachen.

Ben er 2 jaar geleden geweest, midden in de zomer. Was toen wel een regenachtig weekje helaas. Ik vind het opzich wel een leuke stal, voor je paard fijne ruime stallen. De bak is ook nog wel te rijden, en de omgeving is super!!

De weilanden zijn alleen op een paar meters afstand, dus je moet een stuk lopen voor dat je er bent, hele lage afrasting en er is niet echt oezicht op... helaas. Voor de rest zijn de huisjes wat gammel, veel dingentjes waren kapot waar wij deschuld van kregen etc. Maja... verder qua locatie = super!!

Samo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:05

Wij zijn er ook 2x geweest, al wel weer paar jaar geleden (dacht 3). Stallen waren lekker ruim, omgeving helemaal super. De bedden waren idd een beetje gammel en wij hadden dezelfde ervaring als AdnariM, wij kregen ook schuld van dingen die we niet hadden gedaan... Verder mooie accomodatie!

CoriienRN

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-01-07 22:08

ben er 2 jaar geleden gewest met zamero op bokt..

vond het wel leuk allen stikt van de horzels.. en steek vliegen.. en ja tis echt een CAMPING en ik ben geen camping mens dus jah.. huisjes zijn soort schuurtjes 2 stapel bedden hoek bankje.. tafeltje.. en een klein aanrecht blad.. meer niet tis echt Kramperen Knipoog

verder land is erg ver lopen heel erg ver lopen.. maar op een mooie locatie.. en jah als je een auto hebt voor boodschapen doen zou ik zeker aan raden anders moet je dus dik een half uur fietsen dichts bij zijnde dorp Clown

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:25

Land is echt een pokke end lopen.

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 10:59

ben er ook geweest met een aantal bokkers, had paard met veulen bij me en ik hoefde als enige niet dat pokke eind te lopen want ze stonden lekker bij de camping Lachen
We hadden helaas wel een wespenplaag. Verder inderdaad kleine gammele harde bedjes in de huisjes, luidruchtige koelkasten en een overgevoelige brandmelder (eitje bakken moest met deuren open anders ging ie af).
Maar de stallen waren top en we hebben veel gelachen en lol gehad. De trekkershutten zijn niet luxe maar het is uit te houden.

Antheman

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 11:14

Trouwens, de douche in de pipowagen deed het niet.
Communicatie tussen eigenaar en mij liepen niet soepel. Kortom, ik vind het geen aanrader.

Vippie

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 13:04

Mag wat mij betreft affikken daar. Ik ben daar zo financieel genaaid die lui zien mij echt nooit meer terug. Zit nu na 2 jaar nog op mn borg te wachten.
Ze rekenden ineens hele andere prijzen voor de camping, moesten schoonmaakkosten betalen voor een huisje waar we niet in hadden gezeten, almetal waren we ruim 100 euro meer kwijt dan berekend. En die lui waren niet echt blij met ons protest tegen deze rekening, kregen nog een grote bek toe ipv dat er naar een oplossing werd gezocht.

En dan die smerige jack russels die continu in je tent rondbanjeren en met hun baggerpoten in je slaapzak kruipen als je er niet bent.

En het land was idd een kolereeid lopen zonder toezicht (waardoor we de haflinger van andere klanten meerdere malen uit het draad hebben moeten vissen).

Ohja en het bos was ook een roteind weg voor je er was en je moet een paar drukke wegen oversteken voor je er bent, wel belangrijk om rekening mee te houden.

Nee dat was eens maar NOOIT weer. Gelukkig zijn er genoeg bedrijven daar in de buurt die wel eerlijk en netjes zijn.

Ben blij te lezen dat wij niet de enige zijn met nare ervaringen met deze lui.

BarbaraNova

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 15:54

Nee ook ik vond het tegenvallen daar.
De russeltjes hadden wij geen last van want wij hadden een huisje. De stallen waren wel redelijk. Maar toch vond ik het niet gezellig daar. Aparte lui

adnariM

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 16:17

Ja nu je het zegt met dat geld, was hier ook...
En ja die hondjes... Lips are sealed

Quente_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-07 17:25

met het geld kan ik geen problemen krijgen,ik moet gewoon een vast bedrag aan mijn manege geven..En gezelligheiid van hun daar hoef ik ook weer niet perssee..Als we toch met een groep van 12 gaan Lachen
Zat al te twijfelen of ik mijn Cockiejj in de stal of weii zal doen..of allebei..allebeii is het duurste..Dus of alleen stal,of alleen wei :| Ik weet alleen niet hoe ze bij een lage afrastering zich zal gedragen..(ze heeft toch L2 gesprongen:P)

Sim

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-07 18:53

De bedjes in de huisjes zijn eigenlijk het woord "bed" niet waard. Je kunt je niet omdraaien, want dan val je er uit.
Met de eigenaars hadden wij geen problemen, ook niet met betalen.
Land is ver weg idd en lage afrastering. Maar mijn paarden stonden snachts op stal en overdag, na het rijden, in het land. Mijn volbloed is toen 1 keer over de afrastering gesprongen (gras is altijd groener aan de overkant Haha! ).
Echt een negatieve ervaring was het nou ook weer niet, maar een tweede keer zal ik er zo gauw niet meer heen gaan.

Mizsz_Kitty

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 00:46

ik ben deze zomer op het caitwickerzand bij kootwijk geweest, echt super!!
je kan kiezen voor een appartementje, bungalow of eigen tent, weiland genoeg en het ruiterpad loopt langs de camping

was niet erg druk dat wij er waren maar het was absoluut niet duur en is ons erg goed bevallen!
wij waren met de tent 10 euro per persoon per nacht kwijt......inclusief paarden

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:23

Ook een leuk adres: de Henriëttehoeve! http://www.henriettehoeve.com/
Geen lage afrastering, 4 weilandjes voor de deur voor de paarden en stallen naast de slaapkamers, prima accomodatie en genoeg uitrijmogelijkheden!

somokkele

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 10:42

Woody Ranch vind ik ook niet echt een aanrader, wij zijn daar 2 jaar terug geweest. De douche in de pipowagen deed het niet, wordt niets aan gedaan. Het is een pokkeneind lopen naar het land met een slechte afrastering. De stallen binnen!!! zijn groot genoeg. Buitenstallen zijn containers en veel te klein. Mensen deden ook bij ons moeilijk met betalen (vooral omdat wij zondag weg zouden gaan, en zij op de zondag niets of niemand wilden zien).
Verder vonden wij het een enorm eind rijden voordat je knap in het bos terecht komt

Sting

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:10

Ik ben er ook geweest, een week op trektocht. Superleuk! Wat alleen wel een eind lopen naar de wei, maar wij klommen dan altijd op de paarden Tong uitsteken.

Mercedesss

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-07 14:21

Ook ik ben er geweest met een paar meiden. Wij hadden een klein trekkershutje en verder was alles wel goed, alles deed het en de douche werkte. We hebben het daar verder wel naar ons zin gehad, de mensen waren bij ons wel vriendelijk en hebben ons geholpen met leuke routes uitstippelen enz. Met de betaling ook geen problemen gehad. De hondjes kwamen inderdaad ook bij ons op bezoek, maar ik vond ze wel leuk!
Wij hebben de paarden op stal gehad (binnen) en niet op de wei. Als we terug waren liepen ze in de bak om de beurt, konden ze nog even lekker rollen enz. Het enige minpunt wat wij vonden is dat het zo ver langs behoorlijk drukke wegen rijden is voordat je in het bos bent, echt heel ver!