Mag wat mij betreft affikken daar. Ik ben daar zo financieel genaaid die lui zien mij echt nooit meer terug. Zit nu na 2 jaar nog op mn borg te wachten.
Ze rekenden ineens hele andere prijzen voor de camping, moesten schoonmaakkosten betalen voor een huisje waar we niet in hadden gezeten, almetal waren we ruim 100 euro meer kwijt dan berekend. En die lui waren niet echt blij met ons protest tegen deze rekening, kregen nog een grote bek toe ipv dat er naar een oplossing werd gezocht.
En dan die smerige jack russels die continu in je tent rondbanjeren en met hun baggerpoten in je slaapzak kruipen als je er niet bent.
En het land was idd een kolereeid lopen zonder toezicht (waardoor we de haflinger van andere klanten meerdere malen uit het draad hebben moeten vissen).
Ohja en het bos was ook een roteind weg voor je er was en je moet een paar drukke wegen oversteken voor je er bent, wel belangrijk om rekening mee te houden.
Nee dat was eens maar NOOIT weer. Gelukkig zijn er genoeg bedrijven daar in de buurt die wel eerlijk en netjes zijn.
Ben blij te lezen dat wij niet de enige zijn met nare ervaringen met deze lui.