Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
superrizzo schreef:wie heeft er enig ervaring met bm stables in prinsenbeek
ik heb de site bekeken en wou vragen of iemand hier ook een pony of paard heeft gekocht
Revanches schreef:PM Natasha eens!
Eigenaresse van BM stables!
Denk dat dat een stuk persoonlijker is!
happyhorse schreef:Ik heb 4jaar gereden bij bmstables.
Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen.
Veel mensen maken van een mug een olifant.
Maar ga er eerst eens kijken en oordeel dan.
Vjestagirl schreef:happyhorse schreef:Ik heb 4jaar gereden bij bmstables.
Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen.
Veel mensen maken van een mug een olifant.
Maar ga er eerst eens kijken en oordeel dan.
Ik zou niet weten waarom je niet mag vragen naar andermans ervaringen.
Wat mij opvalt dat van de 'kleine goedkope handelsstallen' eigenlijk alleen bm-stables een toch behoorlijk slecht naam heeft. Ik ken er meerdere, en die hebben toch allemaal een goede naam. Vertellen duidelijk welk paard wat heeft, hoe hij zij is enz... Alleen bij BM-stables komen er steeds weer negatieve verhalen bovendrijven...
En waar precies zat de mug in mijn verhaal (over die merrie) waar een olifant van gemaakt is? Ik denk dat dat eeen olifant was, die BM-stables in een mug heeft proberen te veranderen...
En ik geloof best dat er ook mensen zijn die daar een geweldig, leuk, lief, schattig, mooi, perfect paardje vandaan kopen en daar jaren later nogsteeds plezier van hebben, maar ik vind het wat vreemd om te zeggen dat je alle negatieve reacties maar moet negeren, als dat er toch wel aardig wat zijn...
happyhorse schreef:Wanneer heb ik gezegd dat je niet mag vragen naar andermans ervaringen.
Ik heb gezegd: Zou niet ingaan op de negatieve reacties van sommige mensen. Veel mensen maken van een mug een olifant.