gezocht: pensionstal + weidegang omgeving 073

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

ursie

gezocht: pensionstal + weidegang omgeving 073

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-01-07 23:57

Hallo allemaal,

wie heeft er tips voor een verzorgde pensionstal met fatsoenlijke gedraineerde rijbak en/of binnenbak, ruime stal en weidegang in de omgeving van 's-Hertogenbosch, waar je ook 's avonds terecht kunt zonder dat er lessen zijn van ponyclub of rijvereniging. Graag een stalling waar de paarden worden binnen/buitengezet en gevoerd door staleigenaar, daar ik ivm mijn werk dit niet zelf kan doen. Denk aan: Cromvoirt/Helvoirt/Heusden/Drunen/Vlijmen/Elshout/Waalwijk/'s-Hertogenbosch/Haarsteeg.
Graag reacties met eventueel kostenplaatje en jullie ervaring.

groetjes!

dyaco

Re: gezocht: pensionstal + weidegang omgeving 073

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-07 18:24

hallo ik ga per 1 feb naar fam abeelen in helvoirt misschien is dat iets voor je
Ook zit er in vught de zwaluw hoeve misschien ook een optie voor telefoon nummers moet je maar mailen

mijntjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-07 18:16

in boxtel zit ook een hele leuke pensionstalling, maar mis. is dat net iets te ver voor je? dgl weidegang, binnen en buitenbak, binnen of buitenstallen, mooie poetsplaatsen en wasplaats, bij interesse kun je me een pb sturen. site is www.staluilenbroek.nl in elshout zit ook nog een pensionstalling met binnenbak, molenschot ofzo. haarsteeg zit natuurlijk ars longa, maar dat is wel een manege.

Joyceee86

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 00:03

In gestel zit ook een pensionstal.. Waar dit allemaal in zit.. Voor info kan ik iemand van bokt vragen je te helpen. Zij staat daar namelijk zelf » Unbelievable @ bokt

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-02-07 21:11

In Cromvoirt heb je nog de Lyehoeve en in Helvoirt heb je ook nog de stal van Kemps.
Lye hoeve heeft een goede buiten bak, kemps heeft ook een goede binnenbak.