Dekens op maat maken? (regio Amsterdam)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

batje

Dekens op maat maken? (regio Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 22:26

Mijn pony heeft altijd schuurplekken van de deken. Ze heeft een vrij steile schouder waardoor alle dekens aan de voorkant te lang zijn en daarom naar achter schuiven.

Ik heb echt al alle soorten dekens geprobeert, maar geen enkele past echt. Nou zat ik te denken de voorkant van 2 Highliners wat korter te laten maken en de sluiting er af te halen (hengstendeken idee)
Ik heb geen naaimachine en de kledingmaker doet dit soort dingen denk ik niet.

Is er iemand die voor een redelijke prijs de voorkant van een deken voor me wil stikken of weet waar je dat kan doen? (ik woon in Amsterdam)

Marjet90

Re: Dekens op maat maken? (regio Amsterdam)

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-01-07 23:01

Hey! Als er geen professionals zijn, kan ik het ook altijd aan mijn moeder vragen. Ze kan best goed naaien en het is voor een goed doel.. Lachen

batje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-01-07 23:01

Ik pb je even Knipoog

Temp

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-07 11:46

Als er niks in de buurt is, of dat de moeder van Jetjuh het om de een of andere reden niet zou kunnen maken, zou je het hier kunnen proberen:
http://www.mva-paardendekens.nl
Ik weet alleen niet waar het in NL precies zit... Ze is erg vriendelijk, en maakt dekens op maat. (Ik heb hier mijn zweetdeken vandaan en ik ben er heel erg blij mee Haha! )

Veel succes!

elibeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-07 21:41

MVA zit in Nijensleek, ergens in t noorden van t land. niet echt in de buurt van A'dam, maar is wel een super toffe dame die inderdaad ongeveer alles voor je kan maken. Als je zorgt dat de dekens schoon zijn (heel belangrijk) kun je ze waarschijnlijk ook wel naar haar opsturen.