Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Banjer schreef:is manege Hoek van Holland iets voor jullie? zit vlakbij waar jullie nu staan...
superpluisje schreef:Op de Nieuwlandse Polderweg in Hoek van Holland verhuren ze ook stallen met weidegang, voor zover ik weet moet je hier wel zelf uitmesten en voeren.
BertBaley schreef:San. Dan is waar ik ook gestaan heb. Bij Frans Hoogenraad.
Het is 100 ,- stalling en dan hooi,stro, of zaagsel nog natuurlijk
Je hebt daar een binnenbak maar het is een kas. Met palen dus. En een niet zo grote buitenbak.
BertBaley schreef:Boxen 3 bij 3. Ben er vorige week nog geweest. Maar er is nog maar 1 paddock. En dan staat hij helemaal achteraan en ziet hij echt zowat niks. Ik zou daar nie gaan staan.
superpluisje schreef:Er is ook gewoon bijna niks te vinden hier in de buurt, zeker als Hoek van Holland
en de Caepruiter weg gaan maar volgens mij kan dat nog wel ff duren hoor!
Volgens mij is er nog steeds geen datum o.i.d. bekend.
Moet zeggen dat ik op Noordland ook niet zou willen staan eigenlijk
BertBaley schreef:Haha manege HVH niet dan
superpluisje schreef:Ik hoor ook wel eens mensen dat ze bij de waterweg staan maar ik weet niet of daar ook stallen zijn.
Er is ook nog een boer die stallen en land verhuurd bij het Staelduinse bos,
misschien kan je daar eens kijken. Maar voor zover ik weet is daar geen bak bij.
Als ik nog iets hoor dan laat ik het wel weten, succes met je zoektocht!
superpluisje schreef:Nee die stallen bij Vreugdenhil zijn niet meer volgens mij, als je dat fietspad ingaat bij het bos en dan bij een andere boerderij stukje verder.
Misschien kan je het ff vragen in het westlanders topic.