Koud beslag met aluminium ijzers?? Om hoeveel paarden gaat het per keer. Als het genoeg paarden zijn wil hij er wel een stuk voor rijden, hij komt namelijk uit eindhoven...
Idd koud beslag met zeer dunne lichte ijzers (of ze van aluminium zijn durf ik niet te zeggen). Het zou gaan om een hele stal per keer, waarvan ongeveer 1/3 op ijzers staat, de rest bekappen. Ik heb het dan over een 20 tal paarden.. soms iets meer, soms iets minder. Wel met een regelmatige interval van ongeveer 2 maanden, ligt eraan hoe hij ze bekapt..
En net voor ze moeten koersen wrs Ik ken de ijzers, heb zelf een ex-renpaard Heb je het telefoonnummer van die mensen (via pb) dan kan ik dat aan hem doorgeven en dan moet hij zelf maar contact opnemen
Vanuit onze stal lopen ze geen koersen, dat doen ze vanuit onze stal in Duitsland. Onze stal is een soort thuishaven voor paarden die een paar maanden rust krijgen, maar ze moeten dan wel gewoon beslagen worden..
Maar geef de naam van die man, en evt zijn nummer.. De eigenaar heeft geen weet van wat en hoe het rijlt en zijlt op stal. Dat regelen we zelf, maar moeten de eigenaar kunnen overtuigen om een andere smid te nemen.
Onze huidige smid bekapt slecht, en komt soms pas 3 weken later als af gesproken. Alleen zijn zij heilig overtuigd van zijn kennis en werk.. terwijl wij op stal de werkelijke voeten zien...