plek voor mijn 16 jarige merrie!!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Gitta

plek voor mijn 16 jarige merrie!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 13:16

Zou me even voorstellen ben Gitta al een aantal jaren te vinden op bokt.
Ben naar veel wikken en wegen tot het slotsom gekomen dat genoeg genoeg is en ben dus op zoek naar een goede plek voor mijn 16 jarige merrie Jasmijn.

Ze rolt al een aantal jaren van blesure in blesure waarvan 2 een blesure betreft aan de pezen van haar achterbenen .
Eerst een achillespeesblesure met weing kans op herstel is toch hersteld en momenteel staat ze met een peesblesure aan haar andere achterbeen.

De kans op genezing is best groot ,maar met 2 zwakke schakels vindt ik het niet meer nodig haar nogmaals op te gaan bouwen en gun ik haar de kans om fijn oud te worden.

Wat ik zoek is een stal waar ze dagelijks naar buiten kan in de winter en zomers op het land.
Een stal dus die haar verzorging overneemt en waar ook wel plek is voor wat persoonlijke aandacht !!

ijsklontje

Re: plek voor mijn 16 jarige merrie!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 22:41

kijken eens op marktplaats daar was een stal in pijnacker die geloof ik redelijk aan jouw eisen voldoet

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 22:59

ijsklontje schreef:
kijken eens op marktplaats daar was een stal in pijnacker die geloof ik redelijk aan jouw eisen voldoet

thanks ga eens kijken !!

neetje86

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 23:02

hoi bij mij op stal zou perfect zijn... is in dordrecht. de paarden worden elke dag naar buiten gedaan voor je, staan een paar uur per dag buiten. als je paard verder niks meer kan mag hij waarschijnlijk ook gewoon in de wei. met een paar andere oude paarden.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 23:48

neetje86 schreef:
hoi bij mij op stal zou perfect zijn... is in dordrecht. de paarden worden elke dag naar buiten gedaan voor je, staan een paar uur per dag buiten. als je paard verder niks meer kan mag hij waarschijnlijk ook gewoon in de wei. met een paar andere oude paarden.

je hebt een pb

bnb

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 19:57

Hoi Gitta, je hebt een pb. Groetjes Betty.

Gitta

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-01-07 23:08

Bedankt voor de reacties tot nu toe !
De zaak is iets veranderd moet aankomende maandag eerst met haar naar een kliniek. Gaat zeer waarschijnlijk een kijkoperatie worden, reacties zijn nog steeds welkom .
Zou alleen over iets op langere termijn gaan aangezien ik niet weet hoe dit gaat lopen!!