[GZ] werk: groom/stalhulp/winkel/les/enz.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Cardy

[GZ] werk: groom/stalhulp/winkel/les/enz.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 00:21

Zoals de titel al zegt ben ik op zoek naar werk.
Ik ben nu 18 en ben druk aan het sparen voor mijn rijbewijs. Dus daardoor zoek ik iets in de paarden, zodat ik toch iets doe wat ik leuk vind en nog eens wat van kan leren.

Wat kan ik:

- Ben vaak meegeweest met mensen als groom, denk hierbij aan: toiletteren, poetsen, knotten, instappen, helpen met inrijden, voorlezen (heb een brulstem Knipoog), uitstappen, op trailer zetten, enz.
Heb proefjes voorgelezen van B t/m Z1.

- Verder heb ik de opleiding "Groom & Paardenverzorger" gedaan, en heb hierbij ook stage gelopen op een stal. Wat heb ik gedaan: uitmesten, stal/erf aanvegen, paarden binnen/buiten zetten, longeren, rijden, enz.

- Ik heb in het verleden al eens een jaar in een winkel gewerkt, en als dat ooit nog eens zou moeten? Dan het liefst iets met paarden/dieren. Heb ervaring met kassa, ben klantvriendelijk, werk hard, enz.

- Ik kan ook lesgeven, maar dan wel voor het niveau B/L. Dit omdat ik nog geen diploma heb, maar wel ervaring heb met lesgeven. Zodra ik een paard heb van minimaal 1.60m ga ik beginnen met de ORUN opleiding

- Verder kan ik goed overweg met de pessoateugel en met de dubbele lijnen, heb je hulp hierbij nodig? of zowiezo bij het longeren? Dan wil ik ook graag helpen. Dit kan bij mij op stal met me eigen paard, of bij jou op stal met jou paard.

- Ben ik iets vergeten, en weet je toevallig nog iets anders voor mij? Ik hoor het graag!

Kijk ook even in dit topic, ben namelijk op zoek naar een dressuur paard die ik vanaf de M1/M2 kan uitbrengen op wedstrijden: viewtopic.php?f=65&t=710682

Ni_Mi_

Re: [GZ] werk: groom/stalhulp/winkel/les/enz.

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:34

Cardy

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-01-07 11:46

Dankje, maar de site doet het niet

Ni_Mi_

Link naar dit bericht Geplaatst: 14-01-07 11:47