Wie weet er een goede opfok in de buurt van purmerend? Ik heb gehoord dat er een bij broek in waterland in de buurt zit. Het mag eventueel ook een goede stalling zijn waar ik mijn jaarling kan neerzetten en waar hij elke dag naar buiten toemag. Momenteel staat hij de hele dag op stal en ik vind dit erg sneu voor hem hij moet lekker naar buiten kunnen met soortgenootjes maar helaas mogen we bij ons op stal nergens lekker losgooien of hebben ze geen mogelijkheid waar ze de gehele dag buiten kunnen. Dus als iemand in de buurt van purmerend een goede opfok weet of een leuke plek waar hij lekker naar buiten kan graag.
pb naiade eens. die heeft iig vanaf april dag en nacht weidegang voor de jonkies. ( verschillende koppeltjes) ook heeft ze in de winter een kleinschalige opfok in katwoude( aan de grote weg richting edam/volendam) maar ik weet niet zeker of ze daar nog plek heeft
Er zit een goede opfok in de starnmeer! Maar dat is op een westernstal en daar doen ze geloof ik geen kwpners opfokken. Dat ik er wad geweest in ieder geval. Hoe het heet weet ik aleen niet meer. Verder doen ze het bij john maarse ook. daar staan ze in een groep en komen ze of los of in de molen. Maar of er plek is?
Wilma is geen opfok hoor en ook geen optie voor mn hengst want ik weet hoe het daar is is leuk voor ponyclub maar niet voor mn hengst waar ik erg serieus mee bezig ben lopen allemaal meisjes van 12 jaar rond dus bedankt maar liever niet. Heb van iemand adresje in broek en waterland gehad ga daar is kijken voor hem
Zit er niets meer in kwadijk dan? En idd zit er 1 in broek, vlakbij die hele grote pensionstal geloof ik.
Ik heb er igg goede verhalen over gehoord. Een kennis van mij, woont ook in purmerend, maar die heeft haar veulen naar Friesland gebracht, dat ik zeker te ver?
We hebben echt heel weinig opfok in de buurt he.
Misschien zit er nog wat in de beemster? Dat is ook groot, kan me niet voorstellen dat er daar helemaal geen zit.
Amsterdam is dat te ver? Op MP staat een opfok in amsterdam (advertentienummer: 6668573213 )
Die van mij staat op Texel bij de eagles ranch. In 1 woord geweldig. Ze krijgen daar voer, worden elke dag gecontroleerd, standaard 1 keer in de maand DA erbij. De hoefsmid en ze komen elke dag buiten. Eowyn staat nu zelfs in het natuurgebied. Werelds.
Is inderdaad wat verder en wij gaan 1 keer in de maand heen, maar eerst stond ze dichtbij, ik miste haar vreselijk in het begin, maar voor haar veel beter. Ze is nu uitgegroeid tot een sterk paard en in april komt ze terug. Ik kan haast niet wachten, hoewel ik het ook weer zielig vind om haar het natuurgebied te ontnemen. Maar ze heeft daar een fijne goede tijd (gehad). Mijn volgende veulen zou daar direct weer heen gaan.
ik de starnmeer naast de western stal is nog een stal, die hebben wel meer jonge hengsten staan ook van hun zelf, maar ook van andere. weet niet of er nog plek ik, maar ze staan dan in een groepje. in een paddock met schuilstal. www.kickersteyn.nl
Pasha7 heeft haar veulen bij een onwijs mooie opfok gezet, bij hoorn in de buurt. Weet niet meer hoe die heet, maar was niet duur en het zag er goed uit. PM haar anders even, mocht je nog op zoen zijn.
Al wat gevonden? Is de Kossack Stud (http://www1.kossack.com) wat? Het is in de Midden Beemster, die van mij staat er nu en ze hebben een ernorm land. Ook worden ze goed in de gaten gehouden, oogjes schoongemaakt enz enz. In de zomer 65 p.m