Deelnemers gezocht voor Friese Carrousel (ZH)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

femiaans

Deelnemers gezocht voor Friese Carrousel (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 21:48

Wie heeft er interesse om mee te gaan rijden in een nieuw op te richten Friese Carrousel? We zijn nu met een paar mensen die graag een leuke groep willen vormen. Doel is wel om eventueel verder te komen dan elke week rondjes in de bak te rijden, dus we willen wel graag een minimum eis stellen van L1 niveau. ( En je moet natuurlijk een Fries paard hebben!)
Het is dus de bedoeling dat we elke week bij elkaar komen, en serieus aan het werk gaan. Dressuurmatig aangereden worden hoort natuurlijk bij de les. Uit ervaring weten we dat carrousel rijden geweldig is voor het dressuurmatig rijden. Het is immers veel wenden en draaien.
Dus, heb je een Fries, lijkt het je leuk om eens wat anders te doen, meld je dan aan! We zijn dus echt op zoek naar gezellige mensen die tijd en zin hebben om elke week samen te komen.
Omdat we nog niet echt een locatie hebben in het Westen van Zuid Holland zijn suggesties daarvoor ook meer dan welkom!
Wil je nog meer info, of heb je tips, pm me maar!

judithh

Re: Deelnemers gezocht voor Friese Carrousel (ZH)

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:33

jaaaa...ikke, ikke..alleen een vraagje? moet je 100% voldoen aan de eisen?

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 15-01-07 22:36

Nee joh! We neme... 1 grote pot zwarte verf, laten Toemba zijn manen en sokken groeien, et voila,een nieuw model Fries!

judithh

Link naar dit bericht Geplaatst: 15-01-07 22:50

femiaans schreef:
Nee joh! We neme... 1 grote pot zwarte verf, laten Toemba zijn manen en sokken groeien, et voila,een nieuw model Fries!

ja toch...kan makkelijk! Knipoog

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-07 16:44

Hoi, weten jullie al waar jullie met de caroussel gaan (oefenen)rijden? Ik heb een kruising Fries mogen die ook meedoen of alleen de rasechte?

femiaans

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-02-07 21:54

We zijn nog aan het rondkijken, ondanks dat hier niet zoveel reakties staan zijn er toch een paar mensen bijgekomen.Maar uhhhh, tja, uhhhhhhhhh, hoe moet ik het netjes brengen.. we zijn dus wel op zoek naar zwarte paarden, en ondanks dat je echt heus waar een prachtig paard hebt, willen we dus wel een beetje met alleen zwart rondrijden. En helaas heeft die van jou twee ( welliswaar prachtige) witte achterbenen..

sandr0

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-02-07 08:58

femiaans schreef:
We zijn nog aan het rondkijken, ondanks dat hier niet zoveel reakties staan zijn er toch een paar mensen bijgekomen.Maar uhhhh, tja, uhhhhhhhhh, hoe moet ik het netjes brengen.. we zijn dus wel op zoek naar zwarte paarden, en ondanks dat je echt heus waar een prachtig paard hebt, willen we dus wel een beetje met alleen zwart rondrijden. En helaas heeft die van jou twee ( welliswaar prachtige) witte achterbenen..

Was ik al bang voor helaas. Maar jullie rijden toch met witte bandages Haha! . Nee hoor dan houdt t op....
Ik spreek je nog wel even als je in april bij ons komt jureren(delft)