[GZ] Pension omg Noord-Limburg

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

megahelm

[GZ] Pension omg Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 18:45

Ik ben dringend op zoek naar een pensionstal voor mijn paard.
Wie weet een goede stal het liefst omg. Venlo. Het mag een spring/dressuur stal of manege zijn.
Het liefst met binnen en buitenbak.

Ik hoor het graag !

Haha!

_yvonne

Re: [GZ] Pension omg Noord-Limburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 12:51

manege venlo op de herungerberg/manegeweg?

megahelm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-07 15:58

die ken ik wel.. maar dat is niet wat ik zoek.

Bitchy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:52

Oirbans in Kessel?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 23:08

pensionstal 'de Grensstreek' in Belfeld. website www.grensstreekspaarden.com en de club die er gevestigd is www.pcenrvbelfeld.com
Ik ben daar zelf bij de club en train daar 's winters dagelijks in de binnenbak. Ik weet dat ze daar nog stallen vrij hebben.

megahelm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 11-01-07 09:43

die in Belfeld ziet er goed uit moet ik zeggen.. Hebben ze daar verbouwd ? Ik ben er ooit heel lang geleden wel eens geweest maar kan me niet herinneren dat er een buiten bak was.. Weet jij hoe het daar met lessen zit ?? Mag ik mijn eigen instructeur mee nemen ?

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 13:19

Ja, er is 'verbouwd' inderdaad, of eigenlijk min of meer aangebouwd. De binnenbak is nu een heel stuk langer en in principe kan er dus altijd gereden worden, aan de ene kant is 's avonds les, maar aan de andere kant is het dan vrij. De buitenbak is er al zolang ik er kom, ik reed er al toen ik 6 was en ben nu 18...de buitenbak is wel opnieuwe aangekleed enzo.

Er is 1 instructeur aanwezig, de pensionstal eigenaar zelf. Maar je mag ook je eigen instructeur meenemen, (er hebben nl. ook mensen les van andere instructeurs), hoe dat precies geregeld is weet ik ook niet, maar het is wel mogelijk in ieder geval.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-07 22:03

jaggie schreef:
pensionstal 'de Grensstreek' in Belfeld. website www.grensstreekspaarden.com en de club die er gevestigd is www.pcenrvbelfeld.com
Ik ben daar zelf bij de club en train daar 's winters dagelijks in de binnenbak. Ik weet dat ze daar nog stallen vrij hebben.

Deze raad ik je ook aan. En verder.. wat is er nog meer? Misschien een advertentie in een lokaal krantje plaatsen.

megahelm

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-01-07 12:45

en toch heb ik in de wandel gangen gehoord dat er weer veel mensen zijn weggegaan... Hoe komt dat dan?
En ook heb ik gehoord dat er in dat tweede gedeelte veel hooi opslag is en dat je dus bijna niet kunt rijden als de bak in 2-en gesplitst is..

Ik heb dit alleen maar gehoord dus weet niet of het waar is natuurlijk.

Hoe is daar verder de sfeer? En wat voor soort mensen komen daar ?

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 13:12

ik heb er een keer gereden.. En er stond idd stro maar er was wel plaats om te rijden.. Kan me eigenlijk niet meer precies herinneren hoeveel plaats ik nog had

jaggie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-01-07 16:13

Waarom er mensen weggaan? geen idee, er komen mensen en er gaan mensen, maarja vaak zijn dat ook niet de makkelijkste (tsja beetje stom gezegd, maar dat zijn mensen die vaak zeuren zeg maar). Uhm stro, nu in de winter staat er echt geen stro in de bak. Zomers staat er idd wel stro in een klein stukje van de bak, dan nog in de bak 50 x 30 groot (dacht toch meer als groot genoeg hoor), dit staat er vrijwel alleen tijdens de periode dat het stro wordt uhm hoe noem je dat 'geoogst'? Maar dan is er natuurlijk altijd nog de buitenbak. In principe zijn er alleen 's avonds lessen (en zoveel zijn er dat nou ook weer niet, hooguit van 7 tot 9 uur dat er groepslessen zijn, door privé-lessen mag je eventueel heenrijden)

Over sfeer en wat voor soort mensen vind ik een beetje moeilijk te zeggen eigenlijk, dat is best verschillend en tsja ik sta er zelf niet op stal hè (ik sta op een privé-stal bij iemand thuis *LOL*, ik kom er ook alleen in de winter veel, zomers rijd ik altijd lekker buiten. Ik vind het er altijd wel gezellig, maar ja dat is voor iedereen natuurlijk anders. Overdag is het meestal niet zo druk, 's avonds komen de meeste mensen.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-01-07 18:46

Stal Joabel in Swolgen