Ben hier net nieuw dus als het niet goed staat of er misschien andere dingen zijn dan hoor ik het wel

Alvast bedankt

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
Talishe schreef:Ik weet niet hoe duur die 2 zijn. weet wel hoe duur het bij ons is. stal van brenk in groenekan. dat ligt tegen de bilt aan. kweet niet precies waar je woont?
capraibex70 schreef:Bij de Paardenvrienden in Groenekan is het heel goedkoop, maar dan moet je wel alles zelf doen...(zitten aan de Groenekanseweg).
Habianne schreef:Hoi iedereen,
Ben hier net nieuw dus als het niet goed staat of er misschien andere dingen zijn dan hoor ik het welNou even mijn vraag; ik wil dus heel graag een eigen paardje maar wel ergens waar het niet al te duur is en waar je les kan krijgen, nou had ik de vraag of iemand wist hoeveel het kost om op the paddock (Bilthoven) of de molshoop (Bosch en Duin) een paard te stallen.
Alvast bedankt
Habianne schreef:Hoi iedereen,
Ben hier net nieuw dus als het niet goed staat of er misschien andere dingen zijn dan hoor ik het welNou even mijn vraag; ik wil dus heel graag een eigen paardje maar wel ergens waar het niet al te duur is en waar je les kan krijgen, nou had ik de vraag of iemand wist hoeveel het kost om op the paddock (Bilthoven) of de molshoop (Bosch en Duin) een paard te stallen.
Alvast bedankt
capraibex70 schreef:Je kunt ook nog even bij Henry Nobbe aan de Lindelaan (achter de hockeyvelden) te Groenekan vragen. Hij heeft ook wel ruimte en zal zeker niet duur zijn. Probleem is wel dat hij nogal vreemd is. Hij heeft niets kwaads in de zin (heb er zelf jaren gestaan), maar hij vraagt nogal veel aandacht.
Pride schreef:capraibex70 schreef:Je kunt ook nog even bij Henry Nobbe aan de Lindelaan (achter de hockeyvelden) te Groenekan vragen. Hij heeft ook wel ruimte en zal zeker niet duur zijn. Probleem is wel dat hij nogal vreemd is. Hij heeft niets kwaads in de zin (heb er zelf jaren gestaan), maar hij vraagt nogal veel aandacht.
Hallo,
IK heb zelf ook 3 jaar bij Henry gestaan, en ik moet zeggen dat hij altijd HEEL erg goed voor mijn paardje gezorgd heeft!!!!!! Ik heb echt een top tijd daar gehad, wel was het heel erg stil want toen ik daar kwam te staan stond ik alleen. Toen ik mijn merrie bij die stal ervoor weg haalde was ze sterk vermagerd, en volgens die eigenaar zou dat niet veranderen wat het was een oud beesie, nou na anderhalve maand was ze flink dik. Dus dat heeft Henry toen goed gedaan! Ik zit er ook weer over na te denken om daat terug te gaan. Toen ik er stond betaalde ik 235 als ik me niet vergis! Genoeg land en ook in de winter mogen ze lekker naar buiten en werden ze bijgevoerd, al zou je bij wijze van een maand niet gaan weet je dat je paardje er nog net zo vrolijk bij staat! Zo ik heb al zoooo lang iets goeds over zijn stal willen zeggen, maar kreeg nergens de kans dus bij deze!
En dat hij vreemd over komt komt door een ongeluk die hij in het verleden heeft gehad. Hij heeft helemaal opnieuw moeten revalideren! Hij praat idd veel over techniek etc. maar dat alles omdat hij verder ook niemand heeft als zijn pensionklanten en zn moeder (schat van een mens ook)!!!!
Zo dat wou ik perse even kwijt!!!!!! En iedereen die er andere verhalen over heeft die er nooit gestaan heeft, je zou er eerst moeten staan om te kunnen oordelen!! Ik ben veel gewaarschuwd voor ik er ging staan van nou pas maar op. Maar hij heeft mij en mijn paardje nooit iets aangedaan. Als ik er nu nog langs rij is mijn paard amper meer mee terug naar stal te krijgen! Dat ik ben weg gegaan had met de afstand te maken ( moet alles op mijn fiets doen, werk fulltime en woon in Zeist)
Maar meen dit echt! Als je gesteld bent op je rust en ervan verzekerd wil zijn dat je paardje goed staat en verzorgd word moet je daarheen gaan!!!!!