Gezocht: Pensionstalling op de veluwe (per direct)

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

TheSyllie

Gezocht: Pensionstalling op de veluwe (per direct)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-07 12:02

Vanwege verhuizing van Enschede naar Arnhem ben ik per direct op zoek naar een goed onderkomen voor mijn 16 jarige KWPN merrie.

Ik ben op zoek naar een pensionstalling in de omgeving van Arnhem-Oosterbeek-Schaarsbergen-Wolfheze-Doorwerth-Renkum.

Ik vind veel weidegang, goede buitenbak (binnenbak ook zeer welkom), volpension, goede uitrij mogelijkheden (Veluwe) erg belangrijk.

Heb jij suggesties voor een stalling. Bel/mail/sms/pb mij dan! Mijn dank zal erg groot zijn! Pling

Mijn gegevens zijn:
Mail: thesyllie@gmail.com
Tel: ***

Ik hoop echt dat jullie mij kunnen helpen en dat ik snel mijn paard weer in de buurt heb!!
Laatst bijgewerkt door Anoniem op 09-01-07 16:41, in het totaal 1 keer bewerkt
Reden: Telefoonnummer verwijderd.

devine

Re: Gezocht: Pensionstalling op de veluwe (per direct)

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 12:11

Wolfheze zit de Henriette Hoeve weet niet of ze nu stallen vrij hebben maar je kan het proberen in Renkum bij de Mariahoeve zijn wel stallen vrij staat ook op mp.

Anders even google-en paardenpensions gelderland staan veel links waar je kan kijken.

Veel succes ermee hoop dat je snel een plekje vindt!

Fredt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 16:28

Henriettehoeve sta ik met mijn pony.
Gezien je eisen is dit waarschijnlijk wel echt een stal waar jij naar op zoek bent. De paarden komen het hele jaar door van 10 tot 4 in kleine groepjes in het land. Verder zijn er 2 goed te berijden buitenbakken, 1 longeercirkel, 1 solarium, diverse wasplaatsen, voer uitmesten zit erbij in. De stal ligt aan de Veluwe, het erf af en je zit in het bos! Waar je uren en uren aan uitrijmogelijkheden hebt.
Ze zitten helaas op dit moment wel helemaal vol.

Ton

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-07 09:32