Paardenkliniek Aa en Hunze!

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

Riss

Paardenkliniek Aa en Hunze!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-01-07 17:32

Ik weet niet of dit topic hier goed staat, maar ik kon nergens wat vinden over paardenklinieken.

Ik ga dit jaar (snuffel)stage lopen bij paardenkliniek Aa en Hunze,
en ik was wel benieuwd wie daar wel eens met zn paard/pony naar toe gaat, en hoe jullie het daar vinden Clown

Dus vertel.. Clown Clown Clown

Sim

Re: Paardenkliniek Aa en Hunze!

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-07 18:07

-> EA Diensten

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 02:37

Ik kom er regelmatig om de paarden te laten bekappen en op ijzers te zetten. Ook komen we daar voor onderzoeken oid
Ik ben er zeer over te spreken, ook al kan Rieks nog weleens lekker direct zijn wat niet altijd even vriendelijk overkomt Haha!

Bo_Y

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:29

Ik ben erg tevreden over deze direnartsenpraktijk. Je moet er wel rekening meehouden dat Rieks handelaar is geweest en daardoor erg kort door de bocht kan zijn over de kansen van een paard. En hij is erg direct.

Twee jaar geleden kwam ik daar met mijn kreupele merrie en nog voor de goed en wel de trailer uit was, zie hij al, dat ze beter naar de slager kon. (Ze leeft nog steeds en ze loopt geweldig)

freespirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 11:42

Ik ben een aantal maanden geleden overgestapt van een andere bekende dieren/paardenkliniek (O-D) in de buurt naar Aa en Hunze, en heb Riekst nu al een aantal malen over de vloer gehad. Ik wist niet dat íe ook handelaar was..... Ik kan alleen zeggen dat ik 'm een topper vind !! Inderdaad lekker direct, no-nonsense maar houd zeker wel rekening met gevoelens van eigenaren.
Deze DA gaat honderd keer beter om met paarden dan de DA die ik gewend was bij die andere kliniek, alhoewel ik niet iedere DA over één kam wil scheren, dus, uitzonderingen (Barbara) daargelaten.

Ik ben zéér te spreken over paardenkliniek Aa en Hunze !!! Lijkt me een leuke stageplek !!

MISTRAL94

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 12:48

Sinelia schreef:
Ik ben erg tevreden over deze direnartsenpraktijk. Je moet er wel rekening meehouden dat Rieks handelaar is geweest en daardoor erg kort door de bocht kan zijn over de kansen van een paard. En hij is erg direct.

Twee jaar geleden kwam ik daar met mijn kreupele merrie en nog voor de goed en wel de trailer uit was, zie hij al, dat ze beter naar de slager kon. (Ze leeft nog steeds en ze loopt geweldig)

Rieks heeft ons toen heel erg goed geholpen met een paard wat wij gekocht hadden en wat niet goed bleek te zijn. Hij wilde zelfs getuigen als er een zaak van zou komen.

Rieks heeft overigens jaren in de dravers gezeten, hij heeft zelf een hele leuke bonte hengst Ja