Hallo allemaal,
Omdat ik zelf helaas met ernstige rugklachten kamp op het moment ben ik alvast een beetje orienterend aan het zoeken naar een tijdelijk trainingsadres voor mijn paard. Ik zal misschien onder het mes moeten, hernia, en wil wel dat mijn paard in deze tijd gewoon getraind wordt. Zeker weten iof het nodig is doe ik nog niet, ik ben slechts orienterend op zoek.
Het gaat om een Westfaler ruin van 1.75m met een eenkennig karakter die niet erg makkelijk na te rijden is. Hij is flegmatiek en wil graag zijn ruiter uitproberen. Naarmate hij je beter begint te kennen en weet wat hij aan je heeft is het echter zeker een werkwillig paard. Het is voor mij van belang dat hij gereden wordt door steeds dezelfde ruiter(s) en hij niet iedere dag een nieuwe ruiter op zijn rug krijgt. Daarnaast is het zeker van belang dat de paarden gereden worden vanuit rust en respect en men niet denkt hem met een stel scherpe sporen wel even vooruit te kunnen trappen, dit werkt imo namelijk averechts. Ook zie ik uiteraard graag een ruiter op hem rijden die ervaring heeft op minimaal M/Z niveau.
Mocht iemand dus een goede stal weten in de buurt dan hoor ik het uiteraard graag.