Gezocht: Vrachtwagen om een keer te lenen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

_Orlando_

Gezocht: Vrachtwagen om een keer te lenen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-01-07 19:29

Hallo,

Ik heb een verzorgpaard dat absoluut niet de trailer in wil. Nu wil ik graag proberen om te kijken of hij in een vrachtwagen wil. Alleen hebben wij geen vrachtwagen en dus zou ik er een willen lenen van iemand. Dus van wie kan ik een vrachtwagen lenen? Ik woon in Haaksbergen en het zou handig zijn als het niet al te ver weg is.

Alvast bedankt,

Groetjes Sanne

Siempie

Re: Gezocht: Vrachtwagen om een keer te lenen

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-01-07 19:54

EA CO --> EA diensten

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-07 18:11

waarom zou je niet je paard ipv daarvan leren gewoon de trailer in te gaan? Knipoog anders zit je elke keer aan een vrachtwagen vast...
Er zijn heel wat mensen (ook op bokt) die je daarmee zouden kunnen helpen.

_Orlando_

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 10-01-07 19:36

Ik weet het, ik zou ook erg graag willen dat er iemand komt om hem de trailer in te krijgen.
Alleen geloven de eigenaren niet in zulke mensen en denken ze dat hij hier we in loopt.
Maar als je al niet in een trailer loopt, zal hij dan wel in een vrachtwagen stappen?

cissy

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-01-07 11:37

dat hangt van de vrachtwagen en je paard af en de kunde van degene die het touw vasthoudt...
Sommige paarden laden makkelijker op de vrachtwagen omat dat optisch wat meer ruimte geeft dan een trailer, echter de laadklep is wat langer en steiler bij de meeste wagens.
Ik geloof er wel in hoor dat ie de trailer ingaat Lachen, wat doet het paard in kwestie als je m probeert te laden in de traielr, kun je dat omschrijven, mag ook per PB hoor. Ik heb al diverse paarden geladen voor bokkers en kan je misschien wat advies geven.